Ο 16βάλβιδος, 1,7 λτ. Blue dCi turbodiesel κινητήρας αποδίδει 150 ίππους και 340 Nm ροπής γεγονός που του επιτρέπει να κινήσει με άνεση το αμάξωμα των 1.625 κιλών. Αυτό είναι έκδηλο και στο πεδίο των μετρήσεων με τα 60-100 χλμ./ώρα με 4η να έρχονται σε 6,5 δλ, τα 80-120 χλμ./ώρα με 5η σε 9,4 δλ και το 0-100 σε 10,3 δλ..
Σημαντικά του ατού όμως είναι τόσο η καλή εικόνα στις χαμηλές στροφές, όσο και η ραφιναρισμένη λειτουργία. Η θετική του απόκριση στο γκάζι και η ευκολία του να ανεβάζει στροφές αναδεικνύεται από το σωστά κλιμακωμένο χειροκίνητο κιβώτιο, ο επιλογέας του οποίου έχει γλυκό «κούμπωμα». Πάντως η πραγματική μέση κατανάλωση είναι «τσιμπημένη» μιας και οι μετρήσεις μας έδειξαν νούμερα γύρω από τα 7,7 λτ./100 χλμ. (8,5 λτ./100 χλμ. με το αυτόματο M-CVT κιβώτιο).
Ντίζελ αγοράζουν ΜΟΝΟ τα κορόιδα (πλην εταιρικών, leasing, κλπ), για να πληρώνουν τις συχνά πανάκριβες ζημιές τους! Αν ΔΕΝ ληφθούν σοβαρά μέτρα για τα νοθευμένα καύσιμα, ΜΑΚΡΙΑ από συγχρονα τούρμπο ντίζελ!!!!!!!!!
Ντίζελ αγοράζουν ΜΟΝΟ τα κορόιδα (πλην εταιρικών, leasing, κλπ), για να πληρώνουν τις συχνά πανάκριβες ζημιές τους! Αν ΔΕΝ ληφθούν σοβαρά μέτρα για τα νοθευμένα καύσιμα, ΜΑΚΡΙΑ από συγχρονα τούρμπο ντίζελ!!!!!!!!!