Ο νέος, «καθαρός», 1,7 λτ. πετρελαιοκινητήρας της συμμαχίας Renault-Nissan με τους 150 ίππους, την πλούσια ροπή και το χειροκίνητο κιβώτιο ταιριάζει απόλυτα στον ολοκληρωμένο χαρακτήρα του best seller των crossover, του Nissan Qashqai.
What is new
- 1,7 Blue dCi 150 ίππων
- Με υγρό εξάτμισης Adblue
- Χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων
- Tετρακίνηση
- Καίει 7,7 λτ./100 χλμ
- Από 27.990 ευρώ
Το Nissan Qashqai είναι ένα από τα best seller της παγκόσμιας, αλλά και της ελληνικής αγοράς, κάτι το οποίο μόνο τυχαίο δεν είναι. Το ιαπωνικό μοντέλο-προπομπός των μικρομεσαίων crossover είναι λίγο πολύ ένα οικογενειακό μοντέλο που τα κάνει όλα, ειδικά μετά και την προ διετίας σημαντική αναβάθμισή του σε όλους τους τομείς.
Η Nissan επέλεξε τώρα να το εφοδιάσει με ακόμα πιο ικανούς, οικονομικούς και περιβαλλοντικά φιλικούς κινητήρες. Μέσα σε αυτούς είναι και ο «καλός» 1,7 Blue dCi των 150 ίππων, τον οποίο αυτή τη φορά δοκιμάζουμε στην 4Χ4 έκδοση με το χειροκίνητο κιβώτιο. Θυμίζουμε πως είχαμε δοκιμάσει τον ίδιο κινητήρα με 4Χ4 μετάδοση, αλλά αυτόματο κιβώτιο M-CVT. Σχεδιαστικά, δεν υπάρχει φυσικά καμία διαφορά με το Qashqai να παραμένει ευχάριστο στο μάτι, εκφράζοντας δυναμισμό, αλλά και εκλεπτυσμένο συνολικά χαρακτήρα.
Από 27.990 ευρώ
Το τετρακίνητο Nissan Qashqai με τον 1,7 diesel κινητήρα των 150 ίππων και χειροκίνητο κιβώτιο είναι διαθέσιμο από την έκδοση Energy και από 27.990 ευρώ. Για το αυτόματο κιβώτιο θα κληθείτε να πληρώσετε μόλις 500 ευρώ επιπλέον (στη βασική έκδοση Energy). Η δικίνητη έκδοση με τον 1,7 d κινητήρα προσφέρεται από 25.890 ευρώ.
Ντίζελ αγοράζουν ΜΟΝΟ τα κορόιδα (πλην εταιρικών, leasing, κλπ), για να πληρώνουν τις συχνά πανάκριβες ζημιές τους! Αν ΔΕΝ ληφθούν σοβαρά μέτρα για τα νοθευμένα καύσιμα, ΜΑΚΡΙΑ από συγχρονα τούρμπο ντίζελ!!!!!!!!!
Ντίζελ αγοράζουν ΜΟΝΟ τα κορόιδα (πλην εταιρικών, leasing, κλπ), για να πληρώνουν τις συχνά πανάκριβες ζημιές τους! Αν ΔΕΝ ληφθούν σοβαρά μέτρα για τα νοθευμένα καύσιμα, ΜΑΚΡΙΑ από συγχρονα τούρμπο ντίζελ!!!!!!!!!