Πιο σφιχτό αλλά και πιο ικανό τόσο εντός όσο και εκτός δρόμου είναι το 4κίνητο Qashqai με τον 1,7 λτ. diesel κινητήρα.
Στο δρόμο: Λίγο διαφορετικό, πάντα ευχάριστο και πιο ικανό εκτός
137.233 Επισκέψεις στο άρθρο (12/2/2020)
Το Nissan Qashqai γενικότερα άφησε πίσω του την «πλαδαρή» αίσθηση και παρουσιάζεται πιο ευχάριστο οδηγικά μετά την ανανέωσή του. Εδώ ωστόσο και σε συνδυασμό με τις 18ιντσες ζάντες της 4κίνητης έκδοσης, είναι αισθητά πιο σφιχτή η απόσβεση της ανάρτησης με αποτέλεσμα να υπολείπεται λίγο στην άνεση που προσφέρει στους επιβάτες του, ιδιαίτερα από το πέρασμα από έντονες ανωμαλίες που αντιδρά λίγο ξερά. Από την άλλη έχει βελτιωμένη σταθερότητα και μπορεί να εκμεταλλευθεί τον ισχυρότερο κινητήρα για να κινηθεί πιο γρήγορα, με τις κλίσεις στις στροφές να είναι σχετικά μικρές, ενώ αν επιλεχθεί το πρόγραμμα της αυτόματης 4κίνησης από τον σχετικό διακόπτη (σ.σ. επιλογές για εμπρός, αυτόματη και κλείδωμα τετρακίνησης) παρουσιάζει και αυξημένα επίπεδα πρόσφυσης.
Και πάλι ωστόσο ο χαρακτήρας του Qashqai δεν αλλάζει, δεν γίνεται δηλαδή πιο ενδιαφέρον, αφού αρχικά το τιμόνι αν και έχει καλή αμεσότητα, υπολείπεται σε αίσθηση, ενώ και το κιβώτιο δεν διακρίνεται για την άμεση μεταφορά της ισχύος στους τροχούς. Ως ένα από τα ελάχιστα 4κίνητα, το Nissan Qashqai σε αυτή την έκδοση με την απόσταση των 188 χλστ. από το έδαφος, το CVT κιβώτιο που εδώ βοηθάει και την έξυπνη τετρακίνηση, επιτρέπει την απροβλημάτιστη κίνησή του σε εκτός δρόμου διαδρομές.
Δεν ξερω βεβαια με ποιον τροπο και ποιον οδηγο εγινε το τεστ του Qashqai 1700 diesel, αλλα, απο προσωπικη μου εμπειρια και χρονο χρησης, μονο λαιμαργο σε καυσιμο δεν μπορει κανεις να το πει, εκτος και αν υπερβαινει κατα πολυ τα συνηθη ορια.
Δεν ξερω βεβαια με ποιον τροπο και ποιον οδηγο εγινε το τεστ του Qashqai 1700 diesel, αλλα, απο προσωπικη μου εμπειρια και χρονο χρησης, μονο λαιμαργο σε καυσιμο δεν μπορει κανεις να το πει, εκτος και αν υπερβαινει κατα πολυ τα συνηθη ορια.