Μετά και την σημαντική αναβάθμισή του πριν 2 χρόνια, η Nissan επέλεξε τώρα να το εφοδιάσει με ακόμα πιο ικανούς και πιο οικονομικούς κινητήρες.
Δοκιμή: Nissan Qashqai diesel με 150 PS
137.229 Επισκέψεις στο άρθρο (12/2/2020)
Ο νέος 1,7 λίτρων πετρελαιοκινητήρας της Nissan με τους 150 ίππους, βρίσκει στέγη κάτω από το καπό του πρωταθλητή των crossover, του Qashqai. Το δοκιμάζουμε στην 4κίνητη έκδοση με το αυτόματο κιβώτιο CVT.
Ένα από τα σημαντικότερα στοιχεία της επιτυχημένης πορείας του Qashqai όλα αυτά τα χρόνια που βρίσκεται στην αγορά, είναι η ικανή και πλούσια γκάμα κινητήρων βενζίνης και πετρελαίου που το εφοδιάζουν.
Μετά και την σημαντική αναβάθμισή του σε όλους τους τομείς στην προ διετίας ανανέωσή του, η Nissan επέλεξε τώρα να το εφοδιάσει με ακόμα πιο ικανούς και πιο οικονομικούς κινητήρες. Την αρχή έκανε ο 1,33 λτ. κινητήρας βενζίνης που αντικατέστησε τον 1,2 των 116 ίππων, ο οποίος διατίθεται σε δύο αποδόσεις με 140 και 160 ίππους. Στους diesel παραμένει στη βάση ο 1,5 λτ. dCi (με 116 ίππους) όμως ο 1,6 δίνει τη θέση του στο νέο Blue dCi των 150 ίππων.
Αυτός αποτελεί τώρα τον ισχυρότερο diesel κινητήρα που φόρεσε ποτέ το Qashqai, ενώ στην κορυφαία 4κίνητη έκδοση εφοδιάζεται και με το νέο κιβώτιo M-CVT σε τιμές που ξεκινούν από τα 28.490 ευρώ.
Καμία διαφορά στη σχεδίαση
Aισθητικά, το Qashqai δεν παρουσιάζει την παραμικρή διαφορά σε αυτή την έκδοση κινητήρα, παραμένοντας ευχάριστο μετά την ανανέωσή του και εκφράζοντας δυναμισμό μέσω των έντονων ακμών του αλλά και εκλεπτυσμένο συνολικά χαρακτήρα.
Δεν ξερω βεβαια με ποιον τροπο και ποιον οδηγο εγινε το τεστ του Qashqai 1700 diesel, αλλα, απο προσωπικη μου εμπειρια και χρονο χρησης, μονο λαιμαργο σε καυσιμο δεν μπορει κανεις να το πει, εκτος και αν υπερβαινει κατα πολυ τα συνηθη ορια.
Δεν ξερω βεβαια με ποιον τροπο και ποιον οδηγο εγινε το τεστ του Qashqai 1700 diesel, αλλα, απο προσωπικη μου εμπειρια και χρονο χρησης, μονο λαιμαργο σε καυσιμο δεν μπορει κανεις να το πει, εκτος και αν υπερβαινει κατα πολυ τα συνηθη ορια.