Μόλις 69 dB μετρήσαμε στα 140 χλμ./ώρα, με το αυτόματο και 4κινητο Nissan Qashqai να θυμίζει... full υβριδικό αυτοκίνητο.
Το αυτόματο Nissan Qashqai 4WD παίρνει κίνηση από τον 1,3 τούρμπο βενζινοκινητήρα που στο 4κίνητο μοντέλο αποδίδει 158 άλογα με 270 Nm ροπής. Το 12-βολτο ήπια υβριδικό σύστημα βοηθά στην ελαστικότητα περισσότερο στις χαμηλές ταχύτητες, με το κιβώτιο X-Tronic να κάνει τη διαφορά, τόσο σε επίπεδο άνεσης όσο και στην αποτελεσματικότητα. Από τη μία πλευρά οι αλλαγές στις ταχύτητες γίνονται πολύ άμεσα, από την άλλη παρότι μιλάμε για CVT λογικής κιβώτιο δεν έχουμε την φασαρία και το βουητό άλλων, κλασικών κατασκευών.
Στην πράξη, το σύνολο του 4κίνητου Nissan Qashqai δεν υστερεί σε επιδόσεις σε σχέση με την προσθιοκίνητη επιλογή των 158 ίππων. Το 0-100 χλμ./ώρα έρχεται σε 9,5 δλ. (9,3 δλ. το προσθιοκίνητο), ενώ το προσπέρασμα γίνεται τάχιστα (οι σχετικές ρεπρίζ ολοκληρώθηκαν σε 5,4 και 6,9 δλ. για το 60-100 και 80-120 χλμ./ώρα, αντίστοιχα). Η διαφορά εντοπίζεται στην κατανάλωση, με το 4κίνητο Qashqai των +111 κιλών να «καίει» 9 λτ./100 χλμ. (7,8 λίτρα η πραγματική κατανάλωση του προσθιοκίνητου).