Στο δρόμο: Με «ανάλαφρο» και ποιοτικό πάτημα
160.437 Επισκέψεις στο άρθρο (24/7/2022)
2 Φωτογραφίες »
Το νέο Opel Corsa GS Line διαθέτει πιο σπορτίφ ρύθμιση στην ανάρτηση με αποτέλεσμα να βγάζει περισσότερα στοιχεία δυναμισμού στο δρόμο. Εύκολα διαχειρίσιμο το μπροστινό και πίσω μέρος που δεν ανοίγει την τροχιά του είναι τα κύρια χαρακτηριστικά του.
Όπως έχουμε αναφέρει και στις υπόλοιπες εκδόσεις του Corsa που δοκιμάσαμε, η νέα πλατφόρμα έχει συνεισφέρει πολύ στη βελτιωμένη αίσθηση που δίνει το μοντέλο στον οδηγό, με το πόσο ανάλαφρο δείχνει στο δρόμο, διατηρώντας το σίγουρο και γεμάτο αυτοπεποίθησή πάτημά του. Γενικότερα το νέο άκαμπτο πλαίσιο, με την ανάρτηση που έχει πιο σπορ ρυθμίσεις, διαχειρίζονται αποτελεσματικά το αμάξωμα και τις μετατοπίσεις του βάρους. Έτσι σε πιο γρήγορους ρυθμούς το μπροστινό μέρος είναι άνετα διαχειρίσιμο και η συνολική συμπεριφορά ουδέτερη και προβλέψιμη, με φαινόμενα υποστροφής να εμφανίζονται μόνο από δικό σου λάθος ή επιλογή, πριν επέμβουν τα ηλεκτρονικά και αποκαταστήσουν την τάξη.
Στη συνολική εικόνα βοηθάει και το σύστημα διεύθυνσης, όπου το τιμόνι είναι ακριβές και αποτελεσματικό όταν περνάει τις εντολές στους τροχούς, ενώ το feedback προς τον οδηγό, μπορεί να μην είναι επιπέδου Fiesta, ωστόσο δίνει επαρκή πληροφόρηση. Σε αυτές τις καταστάσεις, το Sport προφίλ σαφώς και είναι η ενδεδειγμένη επιλογή, καθώς πέρα από την αμεσότητα στο γκάζι, βαραίνει και το σύστημα διεύθυνσης, το οποίο στις άλλες επιλογές έχει ελαφριά αίσθηση. Σε αστικούς ρυθμούς βέβαια αυτό εξυπηρετεί την ευελιξία και τους ελιγμούς, ενώ ως γνήσιο Corsa διατηρεί τη σταθερότητά του στο δρόμο και την ποιοτική του κύλιση και σε αυτή την έκδοση. Αντίστοιχα, παρά τη διαφορετική ρύθμιση της ανάρτησης προς όφελος του δυναμισμού, η άνεση δεν αλλοιώνεται, με τις ανωμαλίες του δρόμου να φιλτράρονται ικανοποιητικά και μόνο οι συνεχείς και έντονες διαταράξεις θα εισέλθουν στην καμπίνα. Τέλος εντυπωσιακή ήταν η επίδοση των φρένων, που χρειάστηκαν 36,6 μ. για να ακινητοποιήσουν το Corsa από τα 100 χλμ./ώρα.
Στη συνολική εικόνα βοηθάει και το σύστημα διεύθυνσης, όπου το τιμόνι είναι ακριβές και αποτελεσματικό όταν περνάει τις εντολές στους τροχούς, ενώ το feedback προς τον οδηγό, μπορεί να μην είναι επιπέδου Fiesta, ωστόσο δίνει επαρκή πληροφόρηση. Σε αυτές τις καταστάσεις, το Sport προφίλ σαφώς και είναι η ενδεδειγμένη επιλογή, καθώς πέρα από την αμεσότητα στο γκάζι, βαραίνει και το σύστημα διεύθυνσης, το οποίο στις άλλες επιλογές έχει ελαφριά αίσθηση. Σε αστικούς ρυθμούς βέβαια αυτό εξυπηρετεί την ευελιξία και τους ελιγμούς, ενώ ως γνήσιο Corsa διατηρεί τη σταθερότητά του στο δρόμο και την ποιοτική του κύλιση και σε αυτή την έκδοση. Αντίστοιχα, παρά τη διαφορετική ρύθμιση της ανάρτησης προς όφελος του δυναμισμού, η άνεση δεν αλλοιώνεται, με τις ανωμαλίες του δρόμου να φιλτράρονται ικανοποιητικά και μόνο οι συνεχείς και έντονες διαταράξεις θα εισέλθουν στην καμπίνα. Τέλος εντυπωσιακή ήταν η επίδοση των φρένων, που χρειάστηκαν 36,6 μ. για να ακινητοποιήσουν το Corsa από τα 100 χλμ./ώρα.
Σελίδα 1 | Δοκιμή: Opel Corsa GS Line με 130 PS |
Σελίδα 2 | Κινητήρας-Κιβώτιο: Πετυχημένος συνδυασμός που σε γεμίζει |
Σελίδα 3 | Στο δρόμο: Με «ανάλαφρο» και ποιοτικό πάτημα |
Σελίδα 4 | Η άποψή μας |