Κινητήρας-Κιβώτιο: Πετυχημένος συνδυασμός που σε γεμίζει
160.244 Επισκέψεις στο άρθρο (24/7/2022)
Το μοτέρ παρουσιάζει μεγάλη ελαστικότητα, έχοντας πολύ καλό τράβηγμα από χαμηλά.
Πρωταγωνιστής στο Corsa είναι ο αλουμινένιος τούρμπο κινητήρας 1,2 DIT, τριών κυλίνδρων με άμεσο ψεκασμό καυσίμου που αποδίδει 130 ίππους με 230 Nm ροπής, τα οποία είναι διαθέσιμα από τις 1.750 σ.α.λ..
Η ισχύς του είναι αρκετή για να χαρίσει πολύ καλές επιδόσεις στο μικρό μοντέλο, με το 0-100 χλμ./ώρα να ολοκληρώνεται σε 9,1 δλ. και αντίστοιχα οι ρεπρίζ 60-100 και 80-120 χλμ./ώρα σε 5,5 και 7,1 δλ.. Νούμερα που είναι κοντά με τα ανταγωνιστικά του μοντέλα.
Στην πράξη το μοτέρ παρουσιάζει μεγάλη ελαστικότητα, έχοντας πολύ καλό τράβηγμα από χαμηλά, ακόμα και κάτω από τις 1.750 σ.α.λ. που η ροπή φτάνει στο πικ της και διατηρώντας απόθεμα δύναμης σε μεγάλο φάσμα περιστροφής, δείχνοντας γεμάτο ακόμα και σε ψηλές στροφές. Ειδικά στην επιλογή του Sport από το driving mode, η απόκριση στο γκάζι είναι άμεση, εξυπηρετώντας τον πιο σπορτίφ προσανατολισμό της έκδοση.
Το σύνολο των 130 ίππων συνδυάζεται αποκλειστικά με αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων, με την συνεργασία να είναι αρμονική βοηθώντας να αναδειχθεί η δύναμη του μοτέρ όποτε χρειαστεί, με τις αλλαγές να είναι άμεσες και ομαλές και το kickdown γρήγορο. Αντίστοιχα και το κιβώτιο, ανάλογα το mode που θα επιλέξετε, διαφοροποιεί τη λειτουργία του, ενώ ο οδηγός έχει στη διάθεσή του και paddles πίσω από το τιμόνι για χειροκίνητες αλλαγές.
Κλείνοντας, η κατανάλωση καυσίμου σε μικτές συνθήκες μετρήθηκε στα 7,3 λτ./100 χλμ., νούμερο φυσιολογικό. Βέβαια αυτό το νούμερο σε πιο γρήγορους ρυθμούς και επιλέγοντας το Sport μπορεί να ξεφύγει αν δεν προσέξετε.
Η ισχύς του είναι αρκετή για να χαρίσει πολύ καλές επιδόσεις στο μικρό μοντέλο, με το 0-100 χλμ./ώρα να ολοκληρώνεται σε 9,1 δλ. και αντίστοιχα οι ρεπρίζ 60-100 και 80-120 χλμ./ώρα σε 5,5 και 7,1 δλ.. Νούμερα που είναι κοντά με τα ανταγωνιστικά του μοντέλα.
Στην πράξη το μοτέρ παρουσιάζει μεγάλη ελαστικότητα, έχοντας πολύ καλό τράβηγμα από χαμηλά, ακόμα και κάτω από τις 1.750 σ.α.λ. που η ροπή φτάνει στο πικ της και διατηρώντας απόθεμα δύναμης σε μεγάλο φάσμα περιστροφής, δείχνοντας γεμάτο ακόμα και σε ψηλές στροφές. Ειδικά στην επιλογή του Sport από το driving mode, η απόκριση στο γκάζι είναι άμεση, εξυπηρετώντας τον πιο σπορτίφ προσανατολισμό της έκδοση.
Το σύνολο των 130 ίππων συνδυάζεται αποκλειστικά με αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων, με την συνεργασία να είναι αρμονική βοηθώντας να αναδειχθεί η δύναμη του μοτέρ όποτε χρειαστεί, με τις αλλαγές να είναι άμεσες και ομαλές και το kickdown γρήγορο. Αντίστοιχα και το κιβώτιο, ανάλογα το mode που θα επιλέξετε, διαφοροποιεί τη λειτουργία του, ενώ ο οδηγός έχει στη διάθεσή του και paddles πίσω από το τιμόνι για χειροκίνητες αλλαγές.
Κλείνοντας, η κατανάλωση καυσίμου σε μικτές συνθήκες μετρήθηκε στα 7,3 λτ./100 χλμ., νούμερο φυσιολογικό. Βέβαια αυτό το νούμερο σε πιο γρήγορους ρυθμούς και επιλέγοντας το Sport μπορεί να ξεφύγει αν δεν προσέξετε.
Σελίδα 1 | Δοκιμή: Opel Corsa GS Line με 130 PS |
Σελίδα 2 | Κινητήρας-Κιβώτιο: Πετυχημένος συνδυασμός που σε γεμίζει |
Σελίδα 3 | Στο δρόμο: Με «ανάλαφρο» και ποιοτικό πάτημα |
Σελίδα 4 | Η άποψή μας |