- Καίει 700 ευρώ λιγότερα το χρόνο από το Corsa 130 ίππων
- Το καλύτερο μικρό βενζίνης στην επιτάχυνση 60-100 χλμ./ώρα
- Στην κίνηση (μέχρι 30 χλμ./ώρα) κινείται μόνο με ρεύμα
- Μέσα στην πόλη καίει 6,2 λτ./100 χλμ.
Καίει 700 ευρώ λιγότερα το χρόνο από το Corsa 130 ίππων
Το Opel Corsa μετά την τελευταία του ανανέωση αντικατέστησε το diesel με υβριδικά σύνολα, όπως άλλωστε και όλα τα μοντέλα του ομίλου Stellantis. Μετά τη δοκιμή του υβριδικού Corsa των 100 ίππων, αυτή τη φορά δοκιμάζουμε την ισχυρότερη υβριδική έκδοση με τους 136 ίππους από τον 1.200άρη Puretech κινητήρα, η οποία προσφέρει αρκετά πιο ζωντανές επιδόσεις και το κυριότερο χαμηλή κατανάλωση. Συγκριτικά με το Corsa των 130 ίππων, από τον ίδιο κινητήρα, αλλά χωρίς την υβριδική τεχνολογία, το hybrid Corsa καίει 670 ευρώ λιγότερα το χρόνο.
Στην κίνηση (μέχρι 30 χλμ./ώρα) κινείται μόνο με ρεύμα κα καίει 6,2 λτ. στην πόλη
Το Corsa καταφέρνει να εξοικονομεί το παραπάνω ποσό χάρη στην χαμηλή κατανάλωση εντός πόλης, η οποία μετρήθηκε στα 6,2 λτ./100 χλμ., λόγω του υβριδικού συστήματος. Το συγκεκριμένο σύστημα έχει την ικανότητα να κινεί, όπως διαπιστώσαμε και στην πράξη, το Corsa σε αρκετές περιπτώσεις μόνο με ρεύμα κατορθώνοντας έτσι να κρατήσει σε χαμηλά επίπεδα την κατανάλωση.
Συγκριτικά με το Corsa των 130 ίππων, από τον ίδιο κινητήρα, αλλά χωρίς την υβριδική τεχνολογία, το hybrid Corsa καίει 670 ευρώ λιγότερα το χρόνο
Το καλύτερο μικρό βενζίνης στην επιτάχυνση 60-100 χλμ./ώρα
Δεν είναι όμως μόνο η οικονομία που ξεχωρίζει στο Corsa hybrid, καθώς διαθέτει και καλές επιδόσεις. Συγκεκριμένα έχει την καλύτερη ρεπρίζ 60-100 χλμ./ώρα ανάμεσα σε όλα τα μικρά μοντέλα βενζίνης με 4,0 δλ., δηλαδή θα προσπεράσει εξαιρετικά γρήγορα στο επαρχιακό δίκτυο. Παράλληλα και τα 6,0 δλ. ακριβώς που χρειάζεται για το 80-120 χλμ./ώρα είναι από τις καλύτερες επιδόσεις στην κατηγορία.
Διαβάστε στις γραμμές που ακολουθούν την αναλυτική δοκιμή του ήπια υβριδικού Opel Corsa των 136 ίππων
Σελίδα 2 | Μοντέρνο και με ικανοποιητικά ποιοτικά στάνταρ |
Σελίδα 3 | Κινητήρας: Έχει νεύρο, αλλά είναι και οικονομικό |
Σελίδα 4 | Στο δρόμο: Ολοκληρωμένο χαρακτήρα |
Σελίδα 5 | Η γνώμη μας & Μετρήσεις-Τεχνικά Χαρακτηριστικά |