Το σύνολο είναι γεμάτο από χαμηλά και δε σε «κρεμάει» μετά το φάσμα των μεσαίων στροφών. Βοηθάει σε αυτό αρκετά και η έξτρα ισχύς των 12 περίπου ίππων που σου δίνει το ηλεκτρικό μοτέρ
Το 48-βόλτο ήπια υβριδικό σύστημα προέκυψε από την προσθήκη ενός ηλεκτροκινητήρα (29 ίππων και 55 Nm ροπής) στο νέο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη έξι σχέσεων που ήρθε να ενισχύσει τον 1,2 λτ. turbo βενζινοκινητήρα, που παραμένει ο «κεντρικός πρωταγωνιστής». Συνδυαστικά το υβριδικό σύστημα αποδίδει 136 ίππους και 230 Nm ροπής έχοντας εξαιρετικές επιδόσεις και ακόμα καλύτερη οικονομία καυσίμου.
Η ρύθμιση του αυτόματου κιβωτίου φροντίζει να επιλέγει την κατάλληλη σχέση, για να εκμεταλλεύεσαι την ισχύ του μοτέρ, ανάλογα βέβαια και το πρόγραμμα οδήγησης που θα επιλέξεις
Το σύστημα όπως διαπιστώσαμε στην πράξη, σε κάθε άφημα του γκαζιού σβήνει τον κινητήρα άμεσα, ενώ σε συνθήκες αυξημένης κίνησης, όπου η ταχύτητά σου δεν ξεπερνά τα 30 χλμ./ώρα και δεν κάνεις νευρικές κινήσεις με το πέλμα σου, σπάνια θα νιώσεις το θερμικό κινητήρα να δουλεύει. Έτσι τελικά θα κάνεις μεγάλο μέρος της διαδρομής σου ηλεκτρικά και η μέση κατανάλωση δεν θα ξεπεράσει τα 6,5-6,7 λτ./100 χλμ..
Η μετάβαση του θερμικού συνόλου από φάση αδράνειας σε φάση εμπλοκής γίνεται αντιληπτή από ένα μικρό κραδασμό, με το σύνολο να είναι γεμάτο από χαμηλά και δε σε «κρεμάει» απότομα μετά το φάσμα των μεσαίων στροφών. Βοηθάει σε αυτό αρκετά και η έξτρα ισχύς των 12 περίπου ίππων που σου δίνει το ηλεκτρικό μοτέρ, όταν πιέσεις αποφασιστικά το δεξί πεντάλ, αλλά και η ρύθμιση του αυτόματου κιβωτίου που φροντίζει να έχει την κατάλληλη σχέση, για να εκμεταλλεύεσαι την ισχύ σου (ανάλογα βέβαια και το πρόγραμμα οδήγησης που θα επιλέξεις).
Σελίδα 1 | Δοκιμή: Opel Corsa Hybrid 136 PS, για οικονομία και επιδόσεις μαζί |
Σελίδα 2 | Μοντέρνο και με ικανοποιητικά ποιοτικά στάνταρ |
Σελίδα 3 | Κινητήρας: Έχει νεύρο, αλλά είναι και οικονομικό |
Σελίδα 4 | Στο δρόμο: Ολοκληρωμένο χαρακτήρα |
Σελίδα 5 | Η γνώμη μας & Μετρήσεις-Τεχνικά Χαρακτηριστικά |