Τεράστιο αυτοκίνητο, εσωτερικό που κινείται στις παρυφές του premium, επίκαιρος κινητήρας 1,5 λίτρων με τούρμπο και τιμή 22.000 ευρώ. Το Insignia Grand Sport είναι ένα ολοκληρωμένο και πληθωρικό αυτοκίνητο.
Δύο χρόνια είναι στην αγορά το Ιnsignia Grand Sport όμως τώρα έφτασε η στιγμή να γνωρίσουμε από κοντά τη βασική εκδοχή από πλευράς κινητήρα. Ο κυβισμός παραμένει στα 1,5 λίτρα αλλά η ισχύς είναι 140 ίπποι αντί για 165 που έχει η αμέσως ισχυρότερη εκδοχή.
Η δοκιμή όμως είναι μια ευκαιρία να δούμε ξανά το γενναιόδωρο από πλευράς διαστάσεων αμάξωμα (μήκος στα 4,89 μέτρα), να αξιολογήσουμε εκ νέου τη σχεδιαστική ταυτότητα με τις λιτές, καθαρές γραμμές και να σημειώσουμε τις σπορ αναλογίες που έχει ένα σχήμα αμαξώματος το οποίο τα τελευταία χρόνια θεωρείται –όχι πάντα δίκαια- βαρετό και απρόσωπο.
Γνωρίζουμε επίσης και την εξοπλιστική γραμμή «120 Edition» προσαρμοσμένη αυτήν τη φορά στο μεγάλο χάτσμπακ σχήμα της Opel. Oι μαύρες, στιλπνές ζάντες, τα φιμέ τζάμια και οι σχετικές επιγραφές μέσα κι έξω, τονίζουν τον επετειακό χαρακτήρα της έκδοσης.
Ο εξοπλισμός είναι επίσης πλούσιος, ειδικά σε ό,τι αφορά τα συστήματα ασφάλειας όπου διαθέτει μεγάλη δέσμη μέτρων με επίκεντρο το Opel Eye και τη σχετική κάμερα και ακόμα, τη διατήρηση λωρίδας κυκλοφορίας, την προειδοποίηση επικείμενης σύγκρουσης με λειτουργία περιορισμού της έντασης, το αυτόματο φρένο με αναγνώριση πεζών, την αναγνώριση οδικών σημάτων κ.α.. Μάλιστα με μόλις 1.000 ευρώ επιπλέον μπορείτε να ζητήσετε το έξτρα πακέτα βοηθημάτων το οποίο προσθέτει ένα πιο έξυπνο cruise control με κάποιες «αυτονομίες» ενώ ανεβάζει επίπεδο απόδοσης και στα υπόλοιπα συστήματα προσθέτοντας και ραντάρ. Η τιμή είναι 22.000 ευρώ οπότε το ζήτημα δεν είναι αν είναι καλή και ανταγωνιστική στην κατηγορία των μεσαίων σεντάν, όσο αν θα σταθεί καλά δίπλα στα SUV που είναι hot και είναι –ακόμα πιο σημαντικό- και ειδίκευση της Opel.
Αναρωτιέμαι γιατί για το συγκεκριμένο μοντέλο (το οποίο φαίνεται αξιοπρεπές) δεν γίνονται συγκριτικά head to head ??
O ρόλος του περιοδικού δεν είναι η ενημέρωση?? Κάνατε μια παρουσίαση που για να την διαβάσει κανείς θέλει 2 λεπτά, όταν για άλλα μοντέλα θέλει κανά δεκάλεπτο. Ενα βασικό ατού που έχει to onsignia είναι η τιμή του....Σϊγουρα το αναφέρετε, αλλά θα μπορούσατε να φέρετε και παραδείγματα τιμής από τον ανταγωνισμό...passat, 508, ....
Όχι πια opel... Καήκαμε....
Αναρωτιέμαι γιατί για το συγκεκριμένο μοντέλο (το οποίο φαίνεται αξιοπρεπές) δεν γίνονται συγκριτικά head to head ?? O ρόλος του περιοδικού δεν είναι η ενημέρωση?? Κάνατε μια παρουσίαση που για να την διαβάσει κανείς θέλει 2 λεπτά, όταν για άλλα μοντέλα θέλει κανά δεκάλεπτο. Ενα βασικό ατού που έχει to onsignia είναι η τιμή του....Σϊγουρα το αναφέρετε, αλλά θα μπορούσατε να φέρετε και παραδείγματα τιμής από τον ανταγωνισμό...passat, 508, ....
Απάντηση: Καλημέρα σας, αυτό θα γίνει σε ένα συγκριτικό θέμα και όχι στη δοκιμή του μοντέλου. Ευχαριστούμε.