Η εντύπωση που άφησε ο κινητήρας βρίσκει συνέχεια και στην οδική συμπεριφορά. Χωρίς να γίνεται σπορτίφ ή απόλυτο, το Insignia μπορεί να κουβαλήσει πολλή ταχύτητα μέσα στη στροφή. Εκμεταλλεύεται άριστα τα μεγάλα μετατρόχια που του εξασφαλίζουν μια ακλόνητη βάση, γεγονός που βοηθά και τη συγκράτηση των κλίσεων χωρίς να πρέπει η Opel να καταφύγει σε σκληρές ρυθμίσεις σε αμορτισέρ και ελατήρια. Υπάρχει λοιπόν σεβαστή ευελιξία, καλός έλεγχος με το τιμόνι και σίγουρα εύκολη εκτέλεση των εντολών του οδηγού ακόμα κι όταν αυτές ξεφεύγουν λίγο από το τυπικό οικογενειακό προφίλ. Η άνεση πάντως παραμένει το πρώτο προσόν, μαζί με την ευθυβολία στον αυτοκινητόδρομο και την αίσθηση ότι το Insignia δεν είναι τόσο βαρύ όσο σε έχει κάνει η εξωτερική εμφάνιση να πιστέψεις. Πολύ καλά και τα φρένα, κλασικά ως Opel.
Αναρωτιέμαι γιατί για το συγκεκριμένο μοντέλο (το οποίο φαίνεται αξιοπρεπές) δεν γίνονται συγκριτικά head to head ??
O ρόλος του περιοδικού δεν είναι η ενημέρωση?? Κάνατε μια παρουσίαση που για να την διαβάσει κανείς θέλει 2 λεπτά, όταν για άλλα μοντέλα θέλει κανά δεκάλεπτο. Ενα βασικό ατού που έχει to onsignia είναι η τιμή του....Σϊγουρα το αναφέρετε, αλλά θα μπορούσατε να φέρετε και παραδείγματα τιμής από τον ανταγωνισμό...passat, 508, ....
Όχι πια opel... Καήκαμε....
Αναρωτιέμαι γιατί για το συγκεκριμένο μοντέλο (το οποίο φαίνεται αξιοπρεπές) δεν γίνονται συγκριτικά head to head ?? O ρόλος του περιοδικού δεν είναι η ενημέρωση?? Κάνατε μια παρουσίαση που για να την διαβάσει κανείς θέλει 2 λεπτά, όταν για άλλα μοντέλα θέλει κανά δεκάλεπτο. Ενα βασικό ατού που έχει to onsignia είναι η τιμή του....Σϊγουρα το αναφέρετε, αλλά θα μπορούσατε να φέρετε και παραδείγματα τιμής από τον ανταγωνισμό...passat, 508, ....
Απάντηση: Καλημέρα σας, αυτό θα γίνει σε ένα συγκριτικό θέμα και όχι στη δοκιμή του μοντέλου. Ευχαριστούμε.