Φουλ του στυλ και της τεχνολογίας για το νέο Opel Mokka, ενώ με τον «γαλλικό» 1,5 diesel κινητήρα μπαίνει στο παιχνίδι και η οικονομία στο κόστος κίνησης, ειδικά στο ταξίδι.
Αν σου κάνει κλικ το μοντέρνο στυλ του Opel Mokka και ταυτόχρονα γουστάρεις το diesel, τότε μην κλείσεις αυτή την καρτέλα. Το Opel Mokka της δοκιμής κινείται από έναν 1.500άρη turbodiesel κινητήρα με 110 άλογα, που όπως το πλαίσιο και πολλά ακόμα μηχανικά μέρη έχει γαλλική καταγωγή (βλέπε Peugeot-Citroen). Αυτό σε καμία περίπτωση δε γίνεται αντιληπτό από τη σχεδίαση με τους γερμανούς σχεδιαστές να έχουν δώσει τη δική τους ταυτότητα στο SUVάκι τους.
Στο μήκους 4,152 μ. νέο Mokka (-12,5 εκατ. από το Mokka X), η Opel λανσάρισε το νέο της πρόσωπο με κύριο χαρακτηριστικό το Opel Vizor. Ο λόγος για τη μάσκα, η οποία ενσωματώνει σε ένα ενιαίο πάνελ του LED προβολείς με τα LED ημέρας από πάνω τους. Η εικόνα είναι παρόμοια με εκείνη του πρώτου Opel Manta της ιστορίας. Αυτό που έχει σημασία σε αυτή τη δοκιμή όμως είναι το καύσιμο μιας και το diesel είναι πλέον είδος υπό εξαφάνιση, ειδικά στα μικρά SUV.
Το Opel Mokka σε κερδίζει με το οδηγοκεντρικό Pure Panel cockpit (7+7 ιντσών στη βασική έκδοση) και την προσεγμένη του ποιότητα. Η diesel έκδοση προσφέρεται μόνο με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων.
Το πετρελαιοκίνητο Opel Mokka είναι διαθέσιμο από 27.300 ευρώ στην έκδοση Edition. Ο εξοπλισμός της αρχικής έκδοσης είναι πλήρης τόσο σε στοιχεία άνεσης (με μεταξύ άλλων φώτα LED, air condition, ηλεκτρικές ευκολίες, ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών, 2 οθόνες 7 ιντσών), όσο και ασφάλειας ( μεταξύ άλλων με αυτόματο φρενάρισμα, αυτόματο cruise control). Ακολουθούν οι πλουσιότερες εκδόσεις Elegance (29.300 ευρώ) και Ultimate (31.300 ευρώ) που μπόλικο έξτρα εξοπλισμό και αποκλειστικά με χειροκίνητο 6άρι κιβώτιο.