Το Rocks κάνοντας τις κλασσικές καθημερινές αστικές μετακινήσεις μας έδωσε πραγματική αυτονομία 70 χλμ.
Η παιχνιδιάρικη αίσθηση που σου βγάζει η σχεδίαση μέσα-έξω ισχύει και στη χρήση του Rocks. Χάρη στην πρακτικότητά του κινείται σαν μεγάλο σκούτερ, η πιο σωστά σαν τετράτροχη «γουρούνα», στρίβοντας στα πιο στενά σοκάκια και κάνοντας αναστροφή ακόμα και σε στενό, αλλά καλύτερα προστατευμένος συγκριτικά με ένα δίκυκλο, από άλλα οχήματα ή τα στοιχεία της φύσης.
Το Opel Rocks xάρη στην πρακτικότητά του κινείται σαν μεγάλο σκούτερ, στρίβοντας στα πιο στενά σοκάκια και κάνοντας αναστροφή ακόμα και σε στενoύς δρόμους
Ο κινητήρας των 8,2 ίππων στο σφιχτό αστικό κλοιό κάνει μια χαρά τη δουλειά του, με τη μέγιστη ταχύτητα των 45 χλμ./ώρα να είναι οκ για να βγεις σε ένα λίγο πιο μεγάλο δρόμο. Αν μας έλειψε κάτι από το Rocks, είναι ένας κεντρικός καθρέπτης και μια αυτόματη επαναφορά του διακόπτη των φλας. Όμως αυτά τα ξεχνάς όταν φτάνει η στιγμή του παρκαρίσματος, που μπορείς να το χωρέσεις παντού, ακόμα και κάθετα, ενώ παράλληλα μπορεί να πάει και σε σημεία που αποκλείονται τα παραδοσιακά οχήματα.
Συνολικά μέσα στη μέρα δεν εξαντλήσαμε την μπαταρία του Rocks κάνοντας τις κλασσικές καθημερινές μετακινήσεις και συνολικά μας έδωσε πραγματική αυτονομία 70 χλμ.. Όχι ότι είναι πρόβλημα η φόρτιση, αφού γεμίζει στο 100% μέσα σε 4 ώρες και 20 λεπτά από μια απλή οικιακή πρίζα.