Λιγότερα κυβικά, καλύτερος κινητήρας! To Peugeot 308 φόρεσε τον δυνατό 1,5 λτ. diesel κινητήρα των 130 ίππων, ο οποίος στην ήδη πολύ ποιοτική κατασκευή, προσθέτει και εξαιρετικές επιδόσεις, καθιστώντας το ένα από τα κορυφαία μοντέλα της κατηγορίας.
What is new
- Κινητήρας diesel 1,5 λτ. με 130 PS
- Καίει 6,2 λτ./100 χλμ.
- Από 21.600 ευρώ
Το Peugeot 308 είναι αδιαμφισβήτητα ένα από τα κορυφαία μοντέλα της μικρομεσαίας κατηγορίας, με εξαιρετική ποιότητα κατασκευής, προηγμένο τεχνολογικό προφίλ και πλήρη γκάμα κινητήρων. Μάλιστα η PSA πρόσφατα αντικατέστησε τον 8βάλβιδο 1,6 BlueHDI των 100 ή 120 ίππων πετρελαιοκινητήρα του, λόγω των νέων περιορισμών που έθεσε η E.E για τους ρύπους. ΑντΆ αυτού λοιπόν τοποθέτησε τον ολοκαίνουριο μικρότερης χωρητικότητας 16βάλβιδο 1,5 λτ., σε απόδοση 100 και 130 ίππων. Στις παρακάτω γραμμές λοιπόν, μπορείτε να διαβάσετε την δοκιμή της ισχυρότερης έκδοσης των 130 ίππων, σε συνδυασμό με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων.
Κομψό και δυναμικό
Αισθητικά τη σχεδίαση του Peugeot 308 την έχουμε γνωρίσει από παλιότερες δοκιμές άλλων εκδόσεων. Εν συντομία αξίζει να αναφέρουμε πως η συνολική εικόνα του αμαξώματος των 4.253 χλστ. συνδυάζει έντεχνα την κομψή αισθητική που έχουμε δει στα τελευταία μοντέλα της γαλλικής φίρμας, ενσωματώνοντας ωστόσο αρκετά στοιχεία δυναμισμού, ειδικά στο μπροστά μέρος με την επιβλητική και εκλεπτυσμένη μάσκα.
Από 20.400 ευρώ με full εξοπλισμό
Η έκδοση της δοκιμής μας, με τους 130 ίππους έρχεται από το δεύτερο εξοπλιστικό επίπεδο Active, το οποίο συγκριτικά με το μοντέλο που αντικατέστησε, παρά την αύξηση στην ιπποδύναμη έχει κρατήσει σταθερή την τιμή του στα 20.400 ευρώ (με έκπτωση). Σε αυτά τα χρήματα ωστόσο, θα απολαύσετε ένα πλήρες πακέτο ανέσεων και παροχών, όπως αυτόματο διζωνικό κλιματισμό, ζάντες αλουμινίου και αισθητήρες παρκαρίσματος, καθώς και προηγμένα συστήματα ασφαλείας, όπως προγραμματιζόμενο cruise control και αυτόματη λειτουργία υαλοκαθαριστήρων και προβολέων.
Βρε φιλε μου GS επειδη τα λες λιγο περιεργα για πες μου αυτα για το πατημα για τα φρενα και για τα χτυπηματα στην αναρτηση σε σχεση με ποιο μοντελο υπολειπεται της κατηγοριας..?γιατι μαλλον μετα απο κανενα εργαλειο των 50+ χιλιαδων που ειχες μπηκες στο 308 και ολα σου κακοφαινονται
@Θάνος. Αυτοκίνητο των 50.000 δεν έχω οδηγήσει μόνιμα, δεν μπορώ να συγκρίνω, αλλά έχω οδηγήσει αυτοκίνητα των 15.000 και των 30.000 και μπορώ να συγκρίνω, εσύ έχεις?. Για την ανάρτηση, εννοείται ότι για να το αναφέρω θεωρώ οτι κάτι είναι χειρότερο του 'κανονικού', τα φρένα λίγο περίεργα σε αίσθηση και τα πατήματα είναι καλά, που βλέπεις κάτι περίεργο ή ανακόλουθο? και για να το ξεκθαρίσουμε, προσωπική μου πάντα γνώμη, θεωρώ οτι στην κατηγορία αυτή η πεζώ ατύχησε, το μοντέλο δεν έχει κάποιο πλεονέκτημα, ένα άχρωμο άγευστο αμάξι είναι και ο ανταγωνισμός είναι μπροστά... αλλά επί του πρακτέου δεν διαφώνησες κάπου με αυτά που έγραψα, επομένως γιατί η πρεμούρα? έχεις 308 και θίχτηκες? ξεκόλλα... εκτός εάν έχεις μετοχές στην πεζώ οπότε πάσο...
Ετυχε να χρησιμοποιώ ένα 308 diesel (προφανώς όχι η νέα έκδοση του άρθρου) τους τελευταιους μήνες.. ε, λοιπόν, θα πρέπει να είστε πολύ επιφυλακτικοί. Η εμφανιση είναι θέμα γούστου αλλά νομίζω εξωτερικά δεν είναι κακή αν και άτολμη για πεζώ. Εσωτερικά είναι από τα πιο αδιάφορα αυτοκίνητα που κυκλοφορούν, η ποιότητα δεν είναι κακή αλλά δεν είναι και φοβερή αλλά ο διάκοσμος είναι απλά σχεδόν άσχημος. Επίσης η προσέγγιση της πεζώ να βάζει τον πίνακα οργάνων ψηλά και το τιμόνι χαμηλά είναι προβληματική - αναγκάζεσαι να κάθεσαι ψηλά (για να μην σου κρύβει το τιμόνι τα όργανα) αλλά και πάλι έχεις πάντα την εντύπωση ότι κάτι σου κρύβεται από τα όργανα - που δεν ισχύει αλλά η αίσθηση υπάρχει... Πατήματα έχει καλά, η ανάρτηση αν και γενικά άνετη αντιδρά ξερά και με θόρυβο σε κάποιες περιπτώσεις. Το πρόβλημα όμως του αυτοκινήτου είναι στα πεντάλ - είναι ρυθμισμένα πολύ 'απότομα', τα φρένα είναι δυνατά αλλά φρενάρουν ομαλά μόνο με φρέσκα τακάκια αλλιώς γίνονται κάπως απότομα. Τέλος η κατανάλωση για ντηζελ είναι υψηλή και νομίζω οτι έχει να κάνει όχι με τον κινητήρα (σε άλλα μοντέλα της πεζώ καίει λιγότερο, υποθέτω ίδιος ντήζελ είναι) αλλά με τις ρυθμίσεις των πεντάλ. Αλλά και στη νέα έκδοση, 6.2 λίτρα για ντήζελ σε μικρομεσαίο σασί δεν είναι λίγα...
Βρε φιλε μου GS επειδη τα λες λιγο περιεργα για πες μου αυτα για το πατημα για τα φρενα και για τα χτυπηματα στην αναρτηση σε σχεση με ποιο μοντελο υπολειπεται της κατηγοριας..?γιατι μαλλον μετα απο κανενα εργαλειο των 50+ χιλιαδων που ειχες μπηκες στο 308 και ολα σου κακοφαινονται
@Θάνος. Αυτοκίνητο των 50.000 δεν έχω οδηγήσει μόνιμα, δεν μπορώ να συγκρίνω, αλλά έχω οδηγήσει αυτοκίνητα των 15.000 και των 30.000 και μπορώ να συγκρίνω, εσύ έχεις?. Για την ανάρτηση, εννοείται ότι για να το αναφέρω θεωρώ οτι κάτι είναι χειρότερο του 'κανονικού', τα φρένα λίγο περίεργα σε αίσθηση και τα πατήματα είναι καλά, που βλέπεις κάτι περίεργο ή ανακόλουθο? και για να το ξεκθαρίσουμε, προσωπική μου πάντα γνώμη, θεωρώ οτι στην κατηγορία αυτή η πεζώ ατύχησε, το μοντέλο δεν έχει κάποιο πλεονέκτημα, ένα άχρωμο άγευστο αμάξι είναι και ο ανταγωνισμός είναι μπροστά... αλλά επί του πρακτέου δεν διαφώνησες κάπου με αυτά που έγραψα, επομένως γιατί η πρεμούρα? έχεις 308 και θίχτηκες? ξεκόλλα... εκτός εάν έχεις μετοχές στην πεζώ οπότε πάσο...
Ετυχε να χρησιμοποιώ ένα 308 diesel (προφανώς όχι η νέα έκδοση του άρθρου) τους τελευταιους μήνες.. ε, λοιπόν, θα πρέπει να είστε πολύ επιφυλακτικοί. Η εμφανιση είναι θέμα γούστου αλλά νομίζω εξωτερικά δεν είναι κακή αν και άτολμη για πεζώ. Εσωτερικά είναι από τα πιο αδιάφορα αυτοκίνητα που κυκλοφορούν, η ποιότητα δεν είναι κακή αλλά δεν είναι και φοβερή αλλά ο διάκοσμος είναι απλά σχεδόν άσχημος. Επίσης η προσέγγιση της πεζώ να βάζει τον πίνακα οργάνων ψηλά και το τιμόνι χαμηλά είναι προβληματική - αναγκάζεσαι να κάθεσαι ψηλά (για να μην σου κρύβει το τιμόνι τα όργανα) αλλά και πάλι έχεις πάντα την εντύπωση ότι κάτι σου κρύβεται από τα όργανα - που δεν ισχύει αλλά η αίσθηση υπάρχει... Πατήματα έχει καλά, η ανάρτηση αν και γενικά άνετη αντιδρά ξερά και με θόρυβο σε κάποιες περιπτώσεις. Το πρόβλημα όμως του αυτοκινήτου είναι στα πεντάλ - είναι ρυθμισμένα πολύ 'απότομα', τα φρένα είναι δυνατά αλλά φρενάρουν ομαλά μόνο με φρέσκα τακάκια αλλιώς γίνονται κάπως απότομα. Τέλος η κατανάλωση για ντηζελ είναι υψηλή και νομίζω οτι έχει να κάνει όχι με τον κινητήρα (σε άλλα μοντέλα της πεζώ καίει λιγότερο, υποθέτω ίδιος ντήζελ είναι) αλλά με τις ρυθμίσεις των πεντάλ. Αλλά και στη νέα έκδοση, 6.2 λίτρα για ντήζελ σε μικρομεσαίο σασί δεν είναι λίγα...