Ο νέος πετρελαιοκινητήρας των 1.499 κ.εκ της Peugeot μας άφησε με εξαιρετικές εντυπώσεις. Συνολικά καταφέρνει να είναι πολύ καλύτερος από τον 1,6 λτ. που αντικατέστησε, παρόλο που και εκείνος ήταν από τα πιο ολοκληρωμένα μοτέρ. Η διαφορετική αρχιτεκτονική του με 16 βαλβίδες καταφέρνει να κρατήσει τα επίπεδα θορύβου πιο χαμηλά, να εξαλείψει κατά πολύ το χαρακτηριστικό κροτάλισμα, ενώ συνολικά η απόδοση βελτιώθηκε κατά 10 ίππους.
Ένα νέο στοιχείο επίσης είναι η διαφορετική ρύθμιση του 6τάχυτου κιβωτίου, το οποίο έχει κοντές σχέσεις και εξαιρετική αίσθηση στο κούμπωμα, χαρίζοντας στο 308 κορυφαίες για την κατηγορία επιδόσεις και πολύ βελτιωμένες συγκριτικά με τον 1,6. Αναλυτικότερα το 60-100 χλμ./ώρα έρχεται με 4η σε 6,9 δλ. (από 8,4) και με 5η σε 9,6 δλ. από 15,4! Αντίστοιχα το 80-120 θέλει 10,0 και 13,4 δλ (5η και 6η) από 11,3 και 20,1 δλ του 1.600άρη.
Από τα νούμερα γίνεται αντιληπτό η ικανότητα του κινητήρα να «αρπάζει» από χαμηλές στροφές, όντας ελαστικός, αλλά και τη εύρωστη λειτουργία του στις μεσαίες. Βέβαια από την άλλη οι εξαιρετικές επιδόσεις και το κοντό σασμάν επηρεάζουν τη μέση κατανάλωση, η οποία φτάνει τα 6,2 λτ./100 χλμ. από 5,7.
Βρε φιλε μου GS επειδη τα λες λιγο περιεργα για πες μου αυτα για το πατημα για τα φρενα και για τα χτυπηματα στην αναρτηση σε σχεση με ποιο μοντελο υπολειπεται της κατηγοριας..?γιατι μαλλον μετα απο κανενα εργαλειο των 50+ χιλιαδων που ειχες μπηκες στο 308 και ολα σου κακοφαινονται
@Θάνος. Αυτοκίνητο των 50.000 δεν έχω οδηγήσει μόνιμα, δεν μπορώ να συγκρίνω, αλλά έχω οδηγήσει αυτοκίνητα των 15.000 και των 30.000 και μπορώ να συγκρίνω, εσύ έχεις?. Για την ανάρτηση, εννοείται ότι για να το αναφέρω θεωρώ οτι κάτι είναι χειρότερο του 'κανονικού', τα φρένα λίγο περίεργα σε αίσθηση και τα πατήματα είναι καλά, που βλέπεις κάτι περίεργο ή ανακόλουθο? και για να το ξεκθαρίσουμε, προσωπική μου πάντα γνώμη, θεωρώ οτι στην κατηγορία αυτή η πεζώ ατύχησε, το μοντέλο δεν έχει κάποιο πλεονέκτημα, ένα άχρωμο άγευστο αμάξι είναι και ο ανταγωνισμός είναι μπροστά... αλλά επί του πρακτέου δεν διαφώνησες κάπου με αυτά που έγραψα, επομένως γιατί η πρεμούρα? έχεις 308 και θίχτηκες? ξεκόλλα... εκτός εάν έχεις μετοχές στην πεζώ οπότε πάσο...
Ετυχε να χρησιμοποιώ ένα 308 diesel (προφανώς όχι η νέα έκδοση του άρθρου) τους τελευταιους μήνες.. ε, λοιπόν, θα πρέπει να είστε πολύ επιφυλακτικοί. Η εμφανιση είναι θέμα γούστου αλλά νομίζω εξωτερικά δεν είναι κακή αν και άτολμη για πεζώ. Εσωτερικά είναι από τα πιο αδιάφορα αυτοκίνητα που κυκλοφορούν, η ποιότητα δεν είναι κακή αλλά δεν είναι και φοβερή αλλά ο διάκοσμος είναι απλά σχεδόν άσχημος. Επίσης η προσέγγιση της πεζώ να βάζει τον πίνακα οργάνων ψηλά και το τιμόνι χαμηλά είναι προβληματική - αναγκάζεσαι να κάθεσαι ψηλά (για να μην σου κρύβει το τιμόνι τα όργανα) αλλά και πάλι έχεις πάντα την εντύπωση ότι κάτι σου κρύβεται από τα όργανα - που δεν ισχύει αλλά η αίσθηση υπάρχει... Πατήματα έχει καλά, η ανάρτηση αν και γενικά άνετη αντιδρά ξερά και με θόρυβο σε κάποιες περιπτώσεις. Το πρόβλημα όμως του αυτοκινήτου είναι στα πεντάλ - είναι ρυθμισμένα πολύ 'απότομα', τα φρένα είναι δυνατά αλλά φρενάρουν ομαλά μόνο με φρέσκα τακάκια αλλιώς γίνονται κάπως απότομα. Τέλος η κατανάλωση για ντηζελ είναι υψηλή και νομίζω οτι έχει να κάνει όχι με τον κινητήρα (σε άλλα μοντέλα της πεζώ καίει λιγότερο, υποθέτω ίδιος ντήζελ είναι) αλλά με τις ρυθμίσεις των πεντάλ. Αλλά και στη νέα έκδοση, 6.2 λίτρα για ντήζελ σε μικρομεσαίο σασί δεν είναι λίγα...
Βρε φιλε μου GS επειδη τα λες λιγο περιεργα για πες μου αυτα για το πατημα για τα φρενα και για τα χτυπηματα στην αναρτηση σε σχεση με ποιο μοντελο υπολειπεται της κατηγοριας..?γιατι μαλλον μετα απο κανενα εργαλειο των 50+ χιλιαδων που ειχες μπηκες στο 308 και ολα σου κακοφαινονται
@Θάνος. Αυτοκίνητο των 50.000 δεν έχω οδηγήσει μόνιμα, δεν μπορώ να συγκρίνω, αλλά έχω οδηγήσει αυτοκίνητα των 15.000 και των 30.000 και μπορώ να συγκρίνω, εσύ έχεις?. Για την ανάρτηση, εννοείται ότι για να το αναφέρω θεωρώ οτι κάτι είναι χειρότερο του 'κανονικού', τα φρένα λίγο περίεργα σε αίσθηση και τα πατήματα είναι καλά, που βλέπεις κάτι περίεργο ή ανακόλουθο? και για να το ξεκθαρίσουμε, προσωπική μου πάντα γνώμη, θεωρώ οτι στην κατηγορία αυτή η πεζώ ατύχησε, το μοντέλο δεν έχει κάποιο πλεονέκτημα, ένα άχρωμο άγευστο αμάξι είναι και ο ανταγωνισμός είναι μπροστά... αλλά επί του πρακτέου δεν διαφώνησες κάπου με αυτά που έγραψα, επομένως γιατί η πρεμούρα? έχεις 308 και θίχτηκες? ξεκόλλα... εκτός εάν έχεις μετοχές στην πεζώ οπότε πάσο...
Ετυχε να χρησιμοποιώ ένα 308 diesel (προφανώς όχι η νέα έκδοση του άρθρου) τους τελευταιους μήνες.. ε, λοιπόν, θα πρέπει να είστε πολύ επιφυλακτικοί. Η εμφανιση είναι θέμα γούστου αλλά νομίζω εξωτερικά δεν είναι κακή αν και άτολμη για πεζώ. Εσωτερικά είναι από τα πιο αδιάφορα αυτοκίνητα που κυκλοφορούν, η ποιότητα δεν είναι κακή αλλά δεν είναι και φοβερή αλλά ο διάκοσμος είναι απλά σχεδόν άσχημος. Επίσης η προσέγγιση της πεζώ να βάζει τον πίνακα οργάνων ψηλά και το τιμόνι χαμηλά είναι προβληματική - αναγκάζεσαι να κάθεσαι ψηλά (για να μην σου κρύβει το τιμόνι τα όργανα) αλλά και πάλι έχεις πάντα την εντύπωση ότι κάτι σου κρύβεται από τα όργανα - που δεν ισχύει αλλά η αίσθηση υπάρχει... Πατήματα έχει καλά, η ανάρτηση αν και γενικά άνετη αντιδρά ξερά και με θόρυβο σε κάποιες περιπτώσεις. Το πρόβλημα όμως του αυτοκινήτου είναι στα πεντάλ - είναι ρυθμισμένα πολύ 'απότομα', τα φρένα είναι δυνατά αλλά φρενάρουν ομαλά μόνο με φρέσκα τακάκια αλλιώς γίνονται κάπως απότομα. Τέλος η κατανάλωση για ντηζελ είναι υψηλή και νομίζω οτι έχει να κάνει όχι με τον κινητήρα (σε άλλα μοντέλα της πεζώ καίει λιγότερο, υποθέτω ίδιος ντήζελ είναι) αλλά με τις ρυθμίσεις των πεντάλ. Αλλά και στη νέα έκδοση, 6.2 λίτρα για ντήζελ σε μικρομεσαίο σασί δεν είναι λίγα...