Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Πρώτη δοκιμή: Porsche Panamera 4 E-Hybrid με 470 PS

(8/10/2024)
Πρώτη δοκιμή: Porsche Panamera 4 E-Hybrid με 470 PS
2 Φωτογραφίες »

- 470 βενζινάτα και ηλεκτρικά άλογα μαζί, γρηγορότερη πλέον φόρτιση
- Επιδόσεις… Porsche και κατανάλωση από τίποτα έως «λίγα» (κάτω από 11 λτ./100 χλμ.)
- Ανοίγεις την πόρτα και το αμάξι ανασηκώνεται 5,5 εκατοστά για εύκολη είσοδο/έξοδο
- Έχει 117 άλογα παραπάνω από την βενζινάτη Panamera 4 και στοιχίζει 27 χιλιάρικα λιγότερα

470 βενζινάτα και ηλεκτρικά άλογα μαζί, γρηγορότερη φόρτιση

Στο αναβαθμισμένο υβριδικό σύστημα κίνησης της Porsche Panamera ο 3-λίτρος V6 turbo κινητήρας βενζίνης αποδίδει 305 άλογα και συνδυάζεται με ένα ηλεκτροκινητήρα 190 ίππων που είναι «μέσα» στο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη PDK των 8 σχέσεων. Συνδυαστικά αποδίδονται 470 άλογα και 650 Nm ροπής, όπως και στην Porsche Cayenne Coupe E-Hybrid που δοκιμάσαμε στο πρόσφατο παρελθόν. Μεγαλύτερη είναι πλέον η μπαταρία (25,9 kWh από 17,9), αλλά χάρη στο νέο ενσωματωμένο φορτιστή (11 kW) ο χρόνος της φόρτισης έχει μειωθεί σε 2 ώρες και 39 λεπτά (1 ώρα και 26 λεπτά ταχύτερα).

Επιδόσεις… Porsche και κατανάλωση από τίποτα έως «λίγα» (κάτω από 11 λτ./100 χλμ.)

Με 4,5 δλ. για το 0-100, 2,8 δλ. για το εικονικό προσπέρασμα (60-100) και τελική 280 χλμ./ώρα η Porsche Panamera της δοκιμής παρά τα 2.300 κιλά της δε θα νιώσει μειονεκτικά απέναντι ακόμα και ξεκάθαρα σπορ μοντέλα, όπως μια 911. Και το καλύτερο; Oι μετρήσεις μας έδειξαν πως η μέση κατανάλωση είναι κάτω από τα 11 λτ./100 χλμ. χάρη στις αυξημένες δυνατότητες για ηλεκτρική κίνηση (πραγματική ηλεκτρική αυτονομία στα 80 χλμ./ώρα) μέχρι και τα 140 χλμ./ώρα!


Σπουδαία η στάνταρ αερανάρτηση με τα ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτιστέρ, αλλά η έξτρα Porsche Active Ride κάνει παπάδες για ένα επίπεδο αμάξωμα, με μηδενική κλίση προς τον εγκάρσιο και τον διαμήκη άξονα.
2 Φωτογραφίες »

Σπουδαία η στάνταρ αερανάρτηση με τα ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτιστέρ, αλλά η έξτρα Porsche Active Ride κάνει παπάδες για ένα επίπεδο αμάξωμα, με μηδενική κλίση προς τον εγκάρσιο και τον διαμήκη άξονα.

Ανοίγεις την πόρτα και το αμάξι ανασηκώνεται 5,5 εκατοστά για εύκολη είσοδο/έξοδο

Η στάνταρ ηλεκτρονικά ελεγχόμενη ανάρτηση συνδυάζεται και την έξτρα ανάρτηση Porsche Active Ride, που κοστίζει 10 χιλιάρικα και βοήθησε το γερμανικό σπορ σεντάν να κάνει ρεκόρ στην πίστα του Νίρμπουργκρινγκ. Μέσα σε όλα (μηδενική κλίση στις στροφές και βύθιση στο φρενάρισμα ή την επιτάχυνση), με τη λειτουργία «comfort access» μόλις ανοίξεις μια πόρτα σε στάση, το αμάξωμα ανασηκώνεται κατά 5,5 εκατοστά σε κλάσμα του δευτερολέπτου διευκολύνοντας με αυτό τον τρόπο την είσοδο και την έξοδο.

Έχει 117 άλογα παραπάνω από την βενζινάτη Panamera 4 και στοιχίζει 27 χιλιάρικα λιγότερα

Επωφελούμενη των ευνοϊκών προς τα plug-in ειδικών τέλων ταξινόμησης, η τετρακίνητη Porsche Panamera 4 E-Hybrid των 470 ίππων ξεκινάει από 137.830 ευρώ. Συγκριτικά η τετρακίνητη Panamera 4 με τον 3-λιτρο V6 turbo κινητήρα των 353 ίππων (117 λιγότερα από την E-Hybrid) έχει τιμή από 164.560 ευρώ όντας 27 χιλιάρικα ακριβότερη!

Παρακάτω θα διαβάσετε την αναλυτική δοκιμής της ανανεωμένης Porsche Panamera 4 E-Hybrid με τα 470 άλογα.

Συνέχεια του άρθρου >>>
Σελίδα 2Eσωτερικό-Χώροι: Η εμπειρία της σπορτίφ και high-tech πολυτέλειας
Σελίδα 3Κινητήρας-Κατανάλωση: 0-100 σε 4,5 δλ. με κατανάλωση…. τίποτα
Σελίδα 4Στο δρόμο: Πραγματική εμπειρίας οδηγικής απόλαυσης και υψηλού κρατήματος
Σελίδα 5Η γνώμη μας & Μετρήσεις / Τεχνικά Χαρακτηριστικά
FORD
ODIGOS AGORAS LINGLONG