Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Eσωτερικό-Χώροι: Η εμπειρία της σπορτίφ και high-tech πολυτέλειας

1.009 Επισκέψεις στο άρθρο (8/10/2024)
Το εσωτερικό της Porsche Panamera προσφέρει μια συγκλονιστική εμπειρία σπορτίφ πολυτέλειας.
7 Φωτογραφίες »

Το εσωτερικό της Porsche Panamera προσφέρει μια συγκλονιστική εμπειρία σπορτίφ πολυτέλειας.

Το εσωτερικό της Panamera προσφέρει μια συγκλονιστική εμπειρία σπορτίφ πολυτέλειας: Ευγενή υλικά, συγκλονιστική συναρμογή, ανέσεις και ένα hi-tech ταμπλό με 3 οθόνες (12,65 ιντσών για τον πίνακα οργάνων, 12,3 για το infotainment και μια προαιρετική 10,9 για τον συνοδηγό με κόστος 1.856 ευρώ) συνθέτουν ένα σύνολο που δε σου κάνει καρδιά να το αφήσεις. Προφανώς και οι δυνατότητες συνδεσιμότητας για επικοινωνία και ψυχαγωγία είναι απίστευτες, ομολογώ πάντως πως από ηχοσύστημα της BOSE (1.762 ευρώ) περίμενα περισσότερα (μάλλον αφήνει χώρο για το… Burmester των 8.388 ευρώ…). Αν το ακούσετε θα το βάλετε σίγουρα στην λίστα των extra!


Ο κεντρικός διακόπτης είναι αριστερά από το τιμόνι, τιμώντας τη σχετική παράδοση της Porsche, παρών και ο χρονογράφος. Πατώντας το κουμπί στο τιμόνι έχεις έξτρα boost για 20 δλ..
7 Φωτογραφίες »

Ο κεντρικός διακόπτης είναι αριστερά από το τιμόνι, τιμώντας τη σχετική παράδοση της Porsche, παρών και ο χρονογράφος. Πατώντας το κουμπί στο τιμόνι έχεις έξτρα boost για 20 δλ..


Τουλάχιστον εντυπωσιακή είναι επίσης η κεντρική κονσόλα ανάμεσα στα καθίσματα με τα πλήκτρα χειρισμού -για τον κλιματισμό και τα καθίσματα- που είναι ενσωματωμένα σε ένα κεντρικό πάνελ στη θέση του επιλογέα. Αυτός υπάρχει δίπλα και δεξιά από τον διαμορφώσιμο κυρτό πίνακα οργάνων, ενώ κλασικά αριστερά υπάρχει το κουμπί εκκίνησης. Όμορφη λεπτομέρεια και ο χρονογράφος ψηλά στο ταμπλό. Θα σας αρέσει.

Έπειτα, μιας και μιλάμε για 4-θυρο σπορ κουπέ μοιραία θα αναφερθώ και σε χωροταξικά θέματα. Καλά για θέση οδήγησης δε μιλάμε, απίθανη με τα κλιματιζόμενα και ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα σπορ καθίσματα με το ενιαίο προσκέφαλο να ξεπερνούν κάθε προσδοκία και το μαγικό τιμόνι μέσα στα χέρια. Οι δύο πίσω θέσεις (με έξτρα χρέωση προσφέρεται +1 θέση ανάμεσα) φτιαγμένες για να κάθεσαι σταυροπόδι σαν άρχοντας και παρά την κουπέ διαμόρφωση υπάρχει και μπόλικος «αέρας» για τα κεφάλια. Ο χώρος αποσκευών όμως είναι μικρός στα 430 λτ., λόγω του υβριδικού συστήματος. Κυριολεκτικά δεν δίνω σημασία σε μια τέτοια λεπτομέρεια, ειδικά όντας σε στάση με πατημένο φρένο και γκάζι μαζί περιμένοντας το launch control και έχοντας 20 δλ. με έξτρα boost από την ενεργοποίηση του κουμπιού για το sports chrono (είναι μέσα στο περιστροφικό διακόπτη για την επιλογή προγράμματος λειτουργίας- ναι σωστά μάντεψες το sport+ έχω- κάτω από το δεξί μπράτσο του τιμονιού).

Σελίδα 1Πρώτη δοκιμή: Porsche Panamera 4 E-Hybrid με 470 PS
Σελίδα 2Eσωτερικό-Χώροι: Η εμπειρία της σπορτίφ και high-tech πολυτέλειας
Σελίδα 3Κινητήρας-Κατανάλωση: 0-100 σε 4,5 δλ. με κατανάλωση…. τίποτα
Σελίδα 4Στο δρόμο: Πραγματική εμπειρίας οδηγικής απόλαυσης και υψηλού κρατήματος
Σελίδα 5Η γνώμη μας & Μετρήσεις / Τεχνικά Χαρακτηριστικά
HUYNDAI
Autotriti.gr