Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Κινητήρας-Κατανάλωση: 0-100 σε 4,5 δλ. με κατανάλωση…. τίποτα

1.007 Επισκέψεις στο άρθρο (8/10/2024)
Εκκινώντας από στάση και χάρη στο launch control νιώθεις σαν μπίλια που φεύγει από σφεντόνα και πριν περάσουν 4,5 δλ. έχεις ήδη 100 χλμ./ώρα στο κοντέρ.

Εκκινώντας από στάση και χάρη στο launch control νιώθεις σαν μπίλια που φεύγει από σφεντόνα και πριν περάσουν 4,5 δλ. έχεις ήδη 100 χλμ./ώρα στο κοντέρ.

Αφήνω το γκάζι και… καμπούμ! Τα 470 άλογα και κυρίως τα 650 Nm ροπής από το plug-in σύνολο όχι απλά εκκινούν γρήγορα την 2,3 τόνων Porsche Panamera, αλλά την εκτοξεύουν. Χωρίς το παραμικρό σπινάρισμα νιώθεις σαν μπίλια που φεύγει από σφεντόνα και πριν περάσουν 4,5 δλ. έχεις ήδη 100 χλμ./ώρα στο κοντέρ. Σε κάθε ακαριαία αλλαγή νιώθεις μια μικρή κλωτσιά και ακούς τα γρανάζια να κουμπώνουν σε μια εμπειρία που δύσκολα ξεχνιέται, ειδικά αν μπει στην εξίσωση και το αυτόματο 8άρι PDK κιβώτιο με τους δύο συμπλέκτες, που αλλάζει ψηλά στα σπορ προγράμματα και πιο χαμηλά στο υβριδικό.


Ακόμα πιο εντυπωσιακές από το 0-400 (σε 12,7 δλ. παρακαλώ) είναι οι ενδιάμεσες επιταχύνσεις, με το 60-100 χλμ./ώρα να έρχεται σε 2,8 δλ., ενώ το 80-120 σε 2,6 δλ.. Η τελική είναι στα 280 και έρχεται πολύ γρήγορα (donΆt try this at home).

Ακόμα με το πρόγραμμα hybrid η απόκριση είναι καλή. Βέβαια στο Sport και στο Sport+, η Panamera «ξυρίζει» με ουσιαστικά μηδενικό lag. Εντυπωσιακός είναι και ο ήχος που παράγει ο V6 βενζινοκινητήρας, σαν απαλό γουργουρητό χαμηλά και έντονο βρυχηθμό με μικρά σκασίματα όσο πλησιάζει στα κόκκινα των sport προγραμμάτων. Βέβαια, στην καθημερινότητα η πλειοψηφία των χιλιομέτρων θα γίνει ηλεκτρικά καθώς by default το σύστημα επιλέγει ως πηγή τον ηλεκτροκινητήρα (για ταχύτητες μέχρι 140 χλμ./ώρα), ο οποίος χάρη στη νέα μεγαλύτερη μπαταρία σε πραγματικές συνθήκες μπορεί να βγάλει άνετα γύρω στα 80 χιλιόμετρα (χάρη στο νέο 11άρη φορτιστή γεμίζει σε 2 ώρες και 39 λεπτά ήτοι 1 ώρα και 26 λεπτά ταχύτερα από πριν), με μηδενικούς ρύπους και κατανάλωση. Ακόμα και χωρίς απόθεμα μπαταρίας η μέση τιμή της κατανάλωσης παραμένει κάτω από τα 11 λτ./100 χλμ… WOW για ένα 5μέτρο αυτοκίνητο 2,3 τόνων και 470 ίππων.
 

Σελίδα 1Πρώτη δοκιμή: Porsche Panamera 4 E-Hybrid με 470 PS
Σελίδα 2Eσωτερικό-Χώροι: Η εμπειρία της σπορτίφ και high-tech πολυτέλειας
Σελίδα 3Κινητήρας-Κατανάλωση: 0-100 σε 4,5 δλ. με κατανάλωση…. τίποτα
Σελίδα 4Στο δρόμο: Πραγματική εμπειρίας οδηγικής απόλαυσης και υψηλού κρατήματος
Σελίδα 5Η γνώμη μας & Μετρήσεις / Τεχνικά Χαρακτηριστικά
ford
MICHELIN PILOT 5