Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Στο δρόμο: Πραγματική εμπειρίας οδηγικής απόλαυσης και υψηλού κρατήματος

1.006 Επισκέψεις στο άρθρο (8/10/2024)
Επική ποιότητα κύλισης και ένας τρόπος «σιδερώματος» κάθε κακοτεχνίας, που απλά δεν υπάρχει, ακόμα και με τους έξτρα τροχούς των 21 ιντσών που «φορούσε» το μοντέλο της δοκιμής.
2 Φωτογραφίες »

Επική ποιότητα κύλισης και ένας τρόπος «σιδερώματος» κάθε κακοτεχνίας, που απλά δεν υπάρχει, ακόμα και με τους έξτρα τροχούς των 21 ιντσών που «φορούσε» το μοντέλο της δοκιμής.

Πέρα από τις εντυπώσεις, η Panamera E-Hybrid κερδίζει και την οδηγική ουσία βασισμένη στην απίθανη ενεργή ανάρτηση Porsche Active Ride. Kοστίζει 10 χιλιάρικα, αλλά αξίζει να σκάσεις ακόμη και περισσότερα για αυτή, και σίγουρα όχι μόνο για τη λειτουργία «comfort access»: Μόλις ανοίξεις μια πόρτα σε στάση, το αμάξωμα ανασηκώνεται κατά 5,5 εκατοστά σε κλάσμα του δευτερολέπτου διευκολύνοντας με αυτό τον τρόπο την είσοδο και την έξοδο. Αξίζει γιατί σε συνδυασμό με τη στάνταρ αερανάρτηση ελέγχει ενεργά και συνεχώς τη δύναμη απόσβεσης σύμφωνα με τις συνθήκες του δρόμου και τον τρόπο οδήγησης. Ακόμα και με τους έξτρα τροχούς των 21 ιντσών με ελαστικά 275/35 μπροστά και 325/30 πίσω, «σιδερώνει» λακκούβες, σαμαράκια και κακοτεχνίες, χωρίς να ακούσεις ή να νιώσεις το παραμικρό, ενώ όταν βγεις στην εθνική θα σε μαγέψει με την ποιότητα κύλισης και την συγκλονιστική σταθερότητα.


Η Porsche Panamera 4 E-Hybrid στρίβει μαγικά με δεδομένους τους 2,3 τόνους της. Με απίστευτη μηχανική πρόσφυση από τα ελαστικά και την τετρακίνηση, αντιδρά με μοναδική αμεσότητα και δίνει νέα διάσταση στο κλισέ «στρίβει σαν σε ράγες».
2 Φωτογραφίες »

Η Porsche Panamera 4 E-Hybrid στρίβει μαγικά με δεδομένους τους 2,3 τόνους της. Με απίστευτη μηχανική πρόσφυση από τα ελαστικά και την τετρακίνηση, αντιδρά με μοναδική αμεσότητα και δίνει νέα διάσταση στο κλισέ «στρίβει σαν σε ράγες».


Και μόλις αρχίσει το στροφιλίκι και επιλέξεις τη Sport λειτουργία, η ανάρτηση «σφίγγει», ενώ ταυτόχρονα το αμάξωμα χαμηλώνει παραμένοντας «τραπέζι» ό,τι και να κάνεις. Με ανύπαρκτη κλίση στη στροφή, ουσιαστικά μηδενική βύθιση μπροστά στο φρενάρισμα ή πίσω στην επιτάχυνση και απίστευτη μηχανική πρόσφυση από τα ελαστικά και την τετρακίνηση, η Panamera αντιδρά με μοναδική αμεσότητα και δίνει νέα διάσταση στο κλισέ «στρίβει σαν σε ράγες». Ακόμη και όταν η ουδετερότητα υποκύψει στην υπερβολική πίεση σε ένα γλιστερό δρόμο, η ισχνή υποστροφή, εξαλείφεται από το Torque Vectoring, το οποίο «τσιμπά» τα φρένα των εσωτερικών προς τη στροφή τροχών και η έξυπνη ρύθμιση της ηλεκτρονικά ελεγχόμενης τετρακίνησης την μετατρέπει σε μια ευπρόσδεκτη γλυκιά υπερστροφική τάση, που έρχεται απλά για να βοηθήσει την σωστή τοποθέτηση. Και αν εκεί που οδηγείς στα όρια χρειαστεί να φρενάρεις τότε οι 4 τεράστιοι αεριζόμενοι δίσκοι-ταψιά, θα κάνουν το μοναδικό-Porsche έργο τους έστω και αν τα σωθικά σου κινδυνεύουν να ξεκολλήσουν: 100-0 χλμ.ώρα σε 34 μέτρα, ξανά και ξανά και ξανά…
 

Σελίδα 1Πρώτη δοκιμή: Porsche Panamera 4 E-Hybrid με 470 PS
Σελίδα 2Eσωτερικό-Χώροι: Η εμπειρία της σπορτίφ και high-tech πολυτέλειας
Σελίδα 3Κινητήρας-Κατανάλωση: 0-100 σε 4,5 δλ. με κατανάλωση…. τίποτα
Σελίδα 4Στο δρόμο: Πραγματική εμπειρίας οδηγικής απόλαυσης και υψηλού κρατήματος
Σελίδα 5Η γνώμη μας & Μετρήσεις / Τεχνικά Χαρακτηριστικά
FORD
NEXEN NFERA PRIMUS