Το εσωτερικό του νέου Renault Captur αποτελείται από καλής ποιότητα υλικά με όμορφη συναρμογή.
Από 22.280 ευρώ το αυτόματο
64.936 Επισκέψεις στο άρθρο (2/9/2020)
Ο εν λόγω συνδυασμός κινητήρα-κιβωτίου ξεκινάει με την έκδοση Expression που είναι η δεύτερη στην γκάμα- «βασική», σε εισαγωγικά, μιας και είναι πλήρης, είναι η Authentic- και σε σχέση με το χειροκίνητο κιβώτιο η διαφορά είναι στα 1.760 ευρώ. Ο εξοπλισμός άνεσης και ασφάλειας είναι καλός μιας και στη λίστα θα βρείτε αισθητήρες παρκαρίσματος, το σύστημα πολυμέσων EASY Link με 7άρα οθόνη, 17άρες ζάντες και όλες τις ηλεκτρικές ανέσεις. Πάντως, η έκδοση Dynamic έχει πιο πολλά καλούδια (κάμερες, clima, πίνακα οργάνων 7ιντσών, αισθητήρες φώτων & βροχής, navi, ηλεκτρ. χειρόφρενο, LED φώτα κτλ.), ωστόσο η διαφορά είναι στα 3.600 ευρώ, άρα αν ήμασταν εμείς, μάλλον θα επιλέγαμε την Expression και κάποιο προαιρετικό πακέτο.
Αξίζει το αυτόματο;
Ναι, θα απαντήσουμε καθότι μας αρέσουν τα αυτόματα κιβώτια «νέας κοπής», όπως δηλαδή το EDC του Renault Captur. Πρόκειται για ένα αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων το οποίο είναι εξαιρετικά smooth στις αλλαγές στη normal οδήγηση, γρήγορο στα ανεβάσματα όταν κάνεις kickdown, αλλά και στο κατέβασμα όταν επιλέγεις τη χειροκίνητη λειτουργία και «παίξεις» με τα paddles πίσω από το τιμόνι (ανήκουν στο βασικό εξοπλισμό). Αναφορικά με τις επιδόσεις, αυτές είναι σβέλτες και -προφανώς- καλύτερες σε σχέση με το χειροκίνητο, ενώ η κατανάλωση βενζίνης δεν ξεφεύγει σε σχέση με το χειροκίνητο (0,4 λτ./100 χλμ.). Για την ακρίβεια, εμείς είδαμε στα όργανα μετρήσεών μας 8,0 λτ./100 χλμ., τα οποία μπορούν να πέσουν λίγο πιο κάτω (κοντά στα 7,5 λτ.) με τη χρήση της επιλογής Eco.