Κομψό, ποιοτικό, ευρύχωρο και high-tech, τo νέο Renault Captur σε βάζει σε σκέψεις απέναντι και σε μεγαλύτερα μοντέλα της C-SUV κατηγορίας. Εδώ δοκιμάζουμε την αυτόματη εκδοχή των 130 ίππων.
What is new
- 1,3 λτ. με 130 PS
- Αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων
- Καίει 8,0 λτ./100 χλμ.
- Τιμή από 22.280 ευρώ
Τα crossover πόλης είναι η κατηγορία με την περισσότερη δυναμική αυτήν την περίοδο. Και όπως συμβαίνει στις περιπτώσεις όπου ο ανταγωνισμός είναι σκληρός, έτσι και εδώ τα νέα B-SUV που παρουσιάζουν οι εταιρείες είναι το ένα καλύτερο από το άλλο.
Παράδειγμα το νέο Renault Captur που δοκιμάσαμε πρόσφατα στην χειροκίνητη εκδοχή του. Είναι πιο κομψό σε εμφάνιση αν κρίνουμε και από τις αντιδράσεις του κόσμου, είναι πολύ ποιοτικό σε κατασκευή, πιο ευρύχωρο και πρακτικό (σ.σ. ο χώρος αποσκευών κυμαίνεται από τα 344 έως τα 465 λίτρα σύμφωνα με τις μετρήσεις μας και μάλιστα με κανονική ρεζέρβα), η οδική συμπεριφορά είναι βελτιωμένη τόσο στο κομμάτι της ποιότητας κύλισης, όσο και στην αποφυγή κινδύνου (το μοντέλο περνάει το elk test με 74 χλμ./ώρα), ενώ δεν πρέπει να ξεχάσουμε ότι έχει σημειώσει κορυφαία επίδοση στον EuroNCAP και είναι φορτωμένο με πολλή τεχνολογία.
Στην προκειμένη περίπτωση, τώρα, δοκιμάζουμε τον 1,33 κινητήρα των 130 ίππων ο οποίος συνδυάζεται με το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη EDC 7 σχέσεων. Αξίζει αυτή η επιλογή;