Η έκδοση υγραερίου του Renault Captur, το «γιατρικό» στα έξοδα καυσίμου, πλέον εξοπλίζεται με νέο χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων, το οποίο αναβαθμίζει συνολικά τη λειτουργία του.
Το Renault Captur δε χρειάζεται ιδιαίτερες συστάσεις. Ούτε φυσικά είναι άγνωστο πως διαθέτει και έκδοση διπλού καυσίμου βενζίνης-υγραερίου (LPG), όντας το μοναδικό μοντέλο στην κατηγορία των B-SUV που προσφέρει αυτήν την επιλογή. Μια έκδοση, η οποία βασίζεται στον 1,0 λτ. TCe τούρμπο βενζινοκινητήρα, στον οποίο η Renault έχει προσθέσει ένα εργοστασιακό κιτ υγραεριοκίνησης. Συνεπώς από τη στιγμή που ο συγκεκριμένος κινητήρας δέχθηκε κάποιες μικροεπεμβάσεις ώστε να εναρμονιστεί πλήρως με τις τρέχουσες προδιαγραφές Euro 6D-Full, οι αλλαγές αφορούν και στην έκδοση LPG.
Η σημαντικότερη αλλαγή είναι πως αντικαταστάθηκε το χειροκίνητο 5 σχέσεων με ένα νέο 6άρι με πιο σφιχτή κλιμάκωση.
Η καμπίνα του Renault Captur χαρακτηρίζεται από την εκτεταμένη χρήση μαλακού πλαστικού, το προσεγμένο φινίρισμα και τη σωστή εργονομία. Hi-Tech νότες η στάνταρ οθόνη 7 ιντσών και ο ψηφιακός πίνακας οργάνων για τις καλές εκδόσεις.
Ποιες είναι αυτές οι αλλαγές; Η σημαντικότερη είναι πως αντικαταστάθηκε το χειροκίνητο κιβώτιο 5 σχέσεων με ένα νέο 6άρι με πιο σφιχτή κλιμάκωση, αλλά και η κατά περίπτωση αλλαγή στην ισχύ του. Μπορεί να ακούγεται παράξενο, αλλά υπάρχει εξήγηση. Όταν ο κινητήρας λειτουργεί με βενζίνη η απόδοσή του είναι 91 ίπποι και 160 Nm ροπής. Όταν όμως η τροφοδοσία γίνεται με υγραέριο τότε η ισχύς του ανεβαίνει στους 100 ίππους με 170 Nm ροπής. Όπως ακριβώς και πριν τις τροποποιήσεις που έγιναν στο σύνολο δηλαδή, ενώ φυσικά δεν έχει αλλάξει και ο τρόπος επιλογής καυσίμου, με τον οδηγό να μπορεί να εναλλάσσεται ανάμεσα στα δύο καύσιμα, μέσω μπουτόν αριστερά του τιμονιού.
Το νέο χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων κατάφερε να αναδείξει καλύτερα τα χαρακτηριστικά του συνόλου και να μπουστάρει τις επιδόσεις.
Πιο γρήγορο από πριν, πιο γρήγορο με LPG
Στην πράξη το νέο κιβώτιο κατάφερε να αναδείξει καλύτερα τα χαρακτηριστικά του συνόλου και να μπουστάρει τις επιδόσεις. Σε πείθει περισσότερο με τη λειτουργία του σε όλο το φάσμα όντας πιο γεμάτο και πιο ήσυχο όταν ανεβαίνουν οι στροφές. Χάρη στη σωστή κλιμάκωση βρίσκεις πιο εύκολα το φάσμα των 2.000-3.500 σ.α.λ. που έχεις τη μέγιστη ροπή και έτσι γίνεται πιο εύκολη η διαχείριση του γκαζιού αφού απαιτεί πιο ήπιες κινήσεις . Απόδειξη οι καλύτερες επιδόσεις κινούμενος με LPG με τα 60-100 χλμ./ώρα και 4η σχέση να έρχονται σε 8,4 δλ. (9,3 δλ. με το 5άρι κιβώτιο), ενώ ακόμα πιο αισθητή είναι η διαφορά στο 80-120 χλμ./ώρα με 5η, όπου πλέον χρειάζονται 12,4 δλ. από 16,6 δλ.. Φυσικά κινούμενοι με βενζίνη, οι επιδόσεις ατονούν λόγω της χαμηλότερης ισχύος, ωστόσο και πάλι είναι συνολικά καλύτερες συγκριτικά με τις αντίστοιχες βενζίνης, με το 5άρι κιβώτιο, παρά το γεγονός πως αποδίδει 9 ίππους λιγότερους.