ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
12 φωτογραφίες »

Δοκιμή: Renault Captur LPG | Φουλάρει με 32 ευρώ & βγάζει 500 χλμ.

159.859 Επισκέψεις στο άρθρο (14/8/2021)

Η έκδοση υγραερίου του Renault Captur, το «γιατρικό» στα έξοδα καυσίμου, πλέον εξοπλίζεται με νέο χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων, το οποίο αναβαθμίζει συνολικά τη λειτουργία του.

Το Renault Captur δε χρειάζεται ιδιαίτερες συστάσεις. Ούτε φυσικά είναι άγνωστο πως διαθέτει και έκδοση διπλού καυσίμου βενζίνης-υγραερίου (LPG), όντας το μοναδικό μοντέλο στην κατηγορία των B-SUV που προσφέρει αυτήν την επιλογή. Μια έκδοση, η οποία βασίζεται στον 1,0 λτ. TCe τούρμπο βενζινοκινητήρα, στον οποίο η Renault έχει προσθέσει ένα εργοστασιακό κιτ υγραεριοκίνησης. Συνεπώς από τη στιγμή που ο συγκεκριμένος κινητήρας δέχθηκε κάποιες μικροεπεμβάσεις ώστε να εναρμονιστεί πλήρως με τις τρέχουσες προδιαγραφές Euro 6D-Full, οι αλλαγές αφορούν και στην έκδοση LPG.

Η σημαντικότερη αλλαγή είναι πως αντικαταστάθηκε το χειροκίνητο 5 σχέσεων με ένα νέο 6άρι με πιο σφιχτή κλιμάκωση.

Η σημαντικότερη αλλαγή είναι πως αντικαταστάθηκε το χειροκίνητο 5 σχέσεων με ένα νέο 6άρι με πιο σφιχτή κλιμάκωση.

Αν σου άρεσε: Kοινοποίησε το »
Σχολίασε το, στη σελίδα μας στο Facebook »


Με διαφορετική ισχύ ανάλογα το καύσιμο

Η καμπίνα του Renault Captur χαρακτηρίζεται από την εκτεταμένη χρήση μαλακού πλαστικού, το προσεγμένο φινίρισμα και τη σωστή εργονομία. Hi-Tech νότες η στάνταρ οθόνη 7 ιντσών και ο ψηφιακός πίνακας οργάνων για τις καλές εκδόσεις.

Η καμπίνα του Renault Captur χαρακτηρίζεται από την εκτεταμένη χρήση μαλακού πλαστικού, το προσεγμένο φινίρισμα και τη σωστή εργονομία. Hi-Tech νότες η στάνταρ οθόνη 7 ιντσών και ο ψηφιακός πίνακας οργάνων για τις καλές εκδόσεις.

Ποιες είναι αυτές οι αλλαγές; Η σημαντικότερη είναι πως αντικαταστάθηκε το χειροκίνητο κιβώτιο 5 σχέσεων με ένα νέο 6άρι με πιο σφιχτή κλιμάκωση, αλλά και η κατά περίπτωση αλλαγή στην ισχύ του. Μπορεί να ακούγεται παράξενο, αλλά υπάρχει εξήγηση. Όταν ο κινητήρας λειτουργεί με βενζίνη η απόδοσή του είναι 91 ίπποι και 160 Nm ροπής. Όταν όμως η τροφοδοσία γίνεται με υγραέριο τότε η ισχύς του ανεβαίνει στους 100 ίππους με 170 Nm ροπής. Όπως ακριβώς και πριν τις τροποποιήσεις που έγιναν στο σύνολο δηλαδή, ενώ φυσικά δεν έχει αλλάξει και ο τρόπος επιλογής καυσίμου, με τον οδηγό να μπορεί να εναλλάσσεται ανάμεσα στα δύο καύσιμα, μέσω μπουτόν αριστερά του τιμονιού.

Το νέο χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων κατάφερε να αναδείξει καλύτερα τα χαρακτηριστικά του συνόλου και να μπουστάρει τις επιδόσεις.

Το νέο χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων κατάφερε να αναδείξει καλύτερα τα χαρακτηριστικά του συνόλου και να μπουστάρει τις επιδόσεις.

Συνέχεια του άρθρου >>>
Mercedes
NEXEN NFERA PRIMUS