Χωρίς να επηρεαστεί η κατανάλωση και η αυτονομία Σημαντικές οι επιδόσεις, ωστόσο ο λόγος που θα προτιμήσει κάποιος την έκδοση υγραερίου είναι η οικονομία. Σε αυτό το κομμάτι δεν άλλαξε κάτι, με το Captur να έχει μέση πραγματική κατανάλωση τα 8,0 λίτρα LPG/100 χλμ. από 7,9 και 6,3 λτ. βενζίνης από 6,2 ή σε χρήματα 6,55 ευρώ (με LPG, τιμή λίτρου 0,819 ευρώ). Βεβαίως υπάρχει πάντα και η επιλογή ECO, που θυσιάζει μέρος της απόκρισης προς όφελος της οικονομίας. Με συνεχή χρήση της ECO και προσεκτικό πάτημα του γκαζιού, η κατανάλωση μπορεί να μειωθεί 5-10%. Δυστυχώς όμως, στο trip computer δεν έχετε ένδειξη κατανάλωσης για να την παρακολουθείτε παρά μόνο αυτονομίας.
Το Renault Captur και σε αυτή την έκδοση διατηρεί την ποιοτική του κύλιση, την απορροφητική του ανάρτηση και την αποτελεσματικότητά του εκτός δρόμου.
Αναλύοντας λίγο περισσότερο την κατανάλωση υγραερίου, στον αυτοκινητόδρομο με ταχύτητα 100 χλμ./ώρα η κατανάλωση περιορίζεται στα 6,2 λτ./100 χλμ.. Δηλαδή βάσει της τιμής λίτρου για να πας από Αθήνα Θεσσαλονίκη χρειάζεσαι μόλις 25,4 ευρώ. Αντίστοιχα εντός πόλης η κατανάλωση που μετρήσαμε είναι 9,0 λτ./100 χλμ. το οποίο σε κόστος σημαίνει 7,37 ευρώ.
Το Captur με χρήση LPG έχει μέση πραγματική κατανάλωση 8,0 λτ./100 χλμ., το οποίο σύμφωνα με την τρέχουσα τιμή υγραερίου σημαίνει 6,5 ευρώ ανά 100 χλμ..
Αυτό που έμεινε επίσης απαράλλακτο η εξαιρετική αυτονομία του Captur LPG. Συνδυάζοντας το 48 λτ. ρεζερβουάρ βενζίνης και τη δεξαμενή υγραερίου 40 λτ., θα διανύσετε συνολικά 1.280 χλμ..
Σε κερδίζει με την ποιοτική του κύλιση Το Renault Captur και σε αυτή την έκδοση διατηρεί τα οδηγικά χαρακτηριστικά που έχουμε συναντήσει και στην υπόλοιπη γκάμα του με προεξάρχον στοιχείο την ήσυχη και ποιοτική του κύλιση με την ηχομόνωση της καμπίνας να είναι αποτελεσματικότατη. Γενικότερα το Captur θα τα καταφέρει σε κάθε περίσταση. Μέσα στην πόλη, παρά το σχετικά αυξημένο κύκλο στροφής, θα ελιχθεί εύκολα, λόγω καλής περιφερειακής ορατότητας και ελαφριού τιμονιού. Σε περισσότερη πίεση η σχετικά σφιχτή ανάρτηση θα συγκρατήσει τις κλίσεις, θα δώσει περισσότερα περιθώρια στην πρόσφυση και παράλληλα θα λειάνει τις κακοτεχνίες χωρίς να θορυβήσει. Ακόμα και σε περιβάλλον εκτός δρόμου τα 210 χλστ. από το έδαφος σου δίνουν αυτοπεποίθηση απέναντι σε κακοτράχαλα σημεία. Τέλος, αξίζει να αναφέρουμε την εξαιρετική επίδοση των φρένων, που αν και με ταμπούρα πίσω ακινητοποίησαν το αμάξωμα από τα 100 χλμ./ώρα σε απόσταση 36,4 μ..
Ακριβότερο αλλά και πλουσιότερο Φτάνοντας στο δια ταύτα, το κόστος κτήσης για την έκδοση υγραερίου φτάνει τα 19.830 ευρώ. Tιμή υψηλότερη από πριν, ωστόσο πλέον η συγκριμένη έκδοση διατίθεται από το μεσαίο επίπεδο εξοπλισμού Expression, το οποίο είναι αρκετά πιο πλούσιο και συμπεριλαμβάνει οθόνη αφής 7 ιντσών που δεν υπήρχε στη βασική.
Η Γνώμη μας Το νέο κιβώτιο αναδεικνύει ακόμα καλύτερα το σύνολο του Captur δίνοντας του περισσότερη σπιρτάδα. Είναι μοντέρνο, όμορφο και αρκετά πρακτικό, ικανό να βολέψει από έναν νέο οδηγό μέχρι μια οικογένεια, ενώ ειδικότερα με την προσθήκη του LPG κιτ, αποκτά ασυναγώνιστη οικονομία.
+ Κατανάλωση, σχεδίαση, ποιότητα καμπίνας, οδική συμπεριφορά, πρακτικότητα, χώρος αποσκευών, αυτονομία, απόσταση από το έδαφος - Κύκλος στροφής, απόκριση κινητήρα (με ΕCO), μη ένδειξη κατανάλωσης στο trip