Η εξοπλιστική σειρά RS-Line, ήρθε να αντικαταστήσει τη GT-Line και να στοχεύσει εκείνους που δίνουν έμφαση στα σπορτίφ χαρακτηριστικά.
Δοκιμή: Renault Clio RS-Line
51.457 Επισκέψεις στο άρθρο (27/5/2020)
Γιατί και έτσι μας αRέSει: Η πιο σπορ έκδοση του νέου Renault Clio, σήμερα, έχει την σπιρτάδα και τον χαρακτήρα που χρειάζεται για να τιμήσει το όνομά της.
What is new
- 1,3 turbo με 130 ίππους
- Αποκλειστικά με ΕDC κιβώτιο
- Πακέτο R.S. Line
- Mε 21.740 ευρώ
Μαζί με τη νέα γενιά του Renault Clio, η γαλλική φίρμα παρουσίασε την εξοπλιστική σειρά RS-Line, η οποία ήρθε να αντικαταστήσει τη GT-Line και να στοχεύσει εκείνους που δίνουν έμφαση στα σπορτίφ χαρακτηριστικά. Η σειρά RS-Line έχει την υπογραφή της Renault Sport, του τμήματος υψηλών επιδόσεων της γαλλικής φίρμας και πραγματικά αναβαθμίζει την ήδη στυλάτη εικόνα του Clio χάρη σε χαρακτηριστικές πινελιές όπως: Eμπρός προφυλακτήρας με τονισμένους αεραγωγούς και αλά F1 σπόιλερ, κυψελωτή γρίλια της μάσκας, ειδικά σχεδιασμένοι αλουμινένιοι τροχοί 17 ιντσών, καθώς και «αθλητικό» πίσω μέρος με ψευδοδιαχύτη και παχυλή απόληξη εξάτμισης. Το πακέτο RS-Line προσφέρεται με τον 1,5 dCi πετρελαιοκινητήρα των 115 ίππων και τον 1,3 TCe βενζινοκινητήρα των 130 ίππων, τον οποίο και δοκιμάζουμε εδώ.
Η κορυφαία, από πλευράς ιπποδύναμης, έκδοση του Renault Clio είναι διαθέσιμη αποκλειστικά με 7τάχυτο ημιαυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη EDC. Στην έκδοση Dynamic κοστίζει 20.760 ευρώ, ενώ στην RS-Line της δοκιμής το κόστος ανεβαίνει στα 21.740 ευρώ. Διαθέσιμη είναι και η πολυτελής έκδοση Initiale Paris με 25.980 ευρώ.
Ειδικά σχεδιασμένες αλουμινένιες ζάντες 17 ιντσών, για να φαίνονται καλύτερα τα ταμπούρα πίσω... κινητήρας διαμάντι, κιβώτιο σούπερ ντούπερ αυτόματο, ψηφιακό περιβάλλον, αλλά δε τους περίσσεψαν λίγα ευρώ για δισκόφρενα πίσω...
Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί ξεφτυλίζει η Renault το όνομα των θρυλικών RS με τέτοιες απομιμήσεις
Που είναι τα πίσω δισκόφρενα; Αυτοκίνητο " σπορ" με 130 ίππους και ταμπούρα;
καποτε με τοσα παιρναμε το clio-williams....
Ειδικά σχεδιασμένες αλουμινένιες ζάντες 17 ιντσών, για να φαίνονται καλύτερα τα ταμπούρα πίσω... κινητήρας διαμάντι, κιβώτιο σούπερ ντούπερ αυτόματο, ψηφιακό περιβάλλον, αλλά δε τους περίσσεψαν λίγα ευρώ για δισκόφρενα πίσω...
μπααα Α160 σε παρόμοια χρηματα μονο,,,αυτο μονο βασικη εκδοση για κοπελες συμφερει