Το Renault Clio της δοκιμής χρησιμοποιεί ένα από τα καλύτερα μοτέρ της αγοράς.
Κινητήρες-Επιδόσεις: «Φυσάει»
51.459 Επισκέψεις στο άρθρο (27/5/2020)
Το Renault Clio της δοκιμής χρησιμοποιεί ένα από τα καλύτερα μοτέρ της αγοράς. Ο λόγος για το 4κύλινδρο, turbo, μηχανικό σύνολο των 1.333 κ.εκ., που έχει εξελιχθεί σε συνεργασία με την Mercedes και το οποίο ενσωματώνει προηγμένες τεχνολογίες για να αποδώσει 130 ίππους με 240 Nm ροπής από τις 1.600 σ.α.λ. Συνδυάζεται αποκλειστικά με σοφιστικέ ημιαυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων και στην πράξη το Clio εμφανίζει πιπεράτες επιδόσεις (0-100 χλμ./ώρα σε 8,5 δλ. 60-100 χλμ./ώρα σε 4,7 δλ., 80-120 χλμ./ώρα σε 6,3 δλ.). Τραβάει από χαμηλά, έχει δύναμη μέχρι ψηλά, ενώ το κιβώτιο πραγματοποιεί τάχιστες και απόλυτα ομαλές αλλαγές. Σίγουρα ο ήχος δεν είναι ο καλύτερος, ακόμα και στην επιλογή Sport, και υπάρχει μια τραχύτητα στη λειτουργία, αλλά σε τελική ανάλυση το Clio έχει τη ζητούμενη ένταση. Από την άλλη η κατανάλωση είναι τσιμπημένη με την μέση τιμή στα 7,7 λτ./100 χλμ., ωστόσο με συνεχή χρήση της Eco λειτουργίας και τη σχετική θυσία σε απόκριση μπορεί να πέσει και γύρω στα 6,5 λτ./100 χλμ..
Ειδικά σχεδιασμένες αλουμινένιες ζάντες 17 ιντσών, για να φαίνονται καλύτερα τα ταμπούρα πίσω... κινητήρας διαμάντι, κιβώτιο σούπερ ντούπερ αυτόματο, ψηφιακό περιβάλλον, αλλά δε τους περίσσεψαν λίγα ευρώ για δισκόφρενα πίσω...
Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί ξεφτυλίζει η Renault το όνομα των θρυλικών RS με τέτοιες απομιμήσεις
Που είναι τα πίσω δισκόφρενα; Αυτοκίνητο " σπορ" με 130 ίππους και ταμπούρα;
καποτε με τοσα παιρναμε το clio-williams....
Ειδικά σχεδιασμένες αλουμινένιες ζάντες 17 ιντσών, για να φαίνονται καλύτερα τα ταμπούρα πίσω... κινητήρας διαμάντι, κιβώτιο σούπερ ντούπερ αυτόματο, ψηφιακό περιβάλλον, αλλά δε τους περίσσεψαν λίγα ευρώ για δισκόφρενα πίσω...
μπααα Α160 σε παρόμοια χρηματα μονο,,,αυτο μονο βασικη εκδοση για κοπελες συμφερει