Το Renault Clio των 130 ίππων με το RS-Line πακέτο πατάει με σιγουριά, έχει ουδέτερη συμπεριφορά και εξαιρετική ποιότητα κύλισης. Παρουσιάζει την πιο ισορροπημένη εικόνα.
Στο δρόμο: Ευχάριστα αποτελεσματικό
51.460 Επισκέψεις στο άρθρο (27/5/2020)
Το Renault Clio, που απέκτησε σωστή θέση οδήγησης, στην έκδοση RS-Line των 130 ίππων προσφέρει ισορροπία μεταξύ σπορτίφ χαρακτήρα, άνεσης και επιδόσεων. Στον ανοιχτό δρόμο είναι άνετο και σταθερό, ενώ η ανάρτησή του, παρά τα σκληρότερα ελατήρια, φιλτράρει άριστα τις εδαφικές κακοτεχνίες, χωρίς να «κοπανάει» ή να μεταφέρει κραδασμούς στο εσωτερικό παρά τη σφιχτότερη ρύθμιση. Ταυτόχρονα, η RS-Line έκδοση χαρίζει ακόμα πιο εστιασμένο οδηγικό χαρακτήρα, όπως αυτός ορίζεται από τη συγκρατημένη κλίση, τη σαφήνεια του «πατήματός» του, το ζυγισμένο και ακριβές τιμόνι -ειδικά στην επιλογή Sport-, καθώς και την ουδετερότητα της συμπεριφοράς ακόμα και σε συνθήκες πίεσης. Κρατάει πεισματικά με τους 17άρηδες τροχούς να προσφέρουν δυναμική πρόσφυση, σε σημείο που το ESP να επεμβαίνει σπάνια και μόνο σε ολισθηρές επιφάνειες. Σε συνδυασμό με το πλήρες πακέτο ηλεκτρονικών βοηθημάτων και τα άριστα σε απόδοση φρένα (αν και όφειλαν οι Γάλλοι να έχουν δίσκους και στους πίσω τροχούς), το πιο σπορτίφ Clio συνδυάζει την ασφάλεια με ευχάριστη οδήγηση.
Ειδικά σχεδιασμένες αλουμινένιες ζάντες 17 ιντσών, για να φαίνονται καλύτερα τα ταμπούρα πίσω... κινητήρας διαμάντι, κιβώτιο σούπερ ντούπερ αυτόματο, ψηφιακό περιβάλλον, αλλά δε τους περίσσεψαν λίγα ευρώ για δισκόφρενα πίσω...
Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί ξεφτυλίζει η Renault το όνομα των θρυλικών RS με τέτοιες απομιμήσεις
Που είναι τα πίσω δισκόφρενα; Αυτοκίνητο " σπορ" με 130 ίππους και ταμπούρα;
καποτε με τοσα παιρναμε το clio-williams....
Ειδικά σχεδιασμένες αλουμινένιες ζάντες 17 ιντσών, για να φαίνονται καλύτερα τα ταμπούρα πίσω... κινητήρας διαμάντι, κιβώτιο σούπερ ντούπερ αυτόματο, ψηφιακό περιβάλλον, αλλά δε τους περίσσεψαν λίγα ευρώ για δισκόφρενα πίσω...
μπααα Α160 σε παρόμοια χρηματα μονο,,,αυτο μονο βασικη εκδοση για κοπελες συμφερει