Η τετρακίνητη, πετρελαιοκίνητη έκδοση του Renault Kadjar που δοκιμάζουμε αποτελεί την κορυφαία επιλογή στην γκάμα. Σε ποιους απευθύνεται και τι παραπάνω κερδίζεις από τις… μικρότερες;
What is new
- 1,6 diesel με 130 άλογα
- Τετρακίνητο με δυνατότητα κλειδώματος
- Καίει 6,8 λτ./100 χλμ.
- Κοστίζει 27.510 ευρώ
Μετά τη δοκιμή των Renault Kadjar 1,2 TCe 130 και 1,5 dCi 110, που αποτελούν τις «βασικές» εκδόσεις σε βενζίνη και diesel αντίστοιχα ήρθε η στιγμή να δοκιμάσουμε την κορυφαία έκδοση της γκάμας του γαλλικού SUV, αυτήν με τον 1,6 diesel κινητήρα των 130 ίππων, ο οποίος συνδυάζεται με τετρακίνηση. Όπως είναι φυσικό, η εν λόγω έκδοση απευθύνεται σε ένα πιο ειδικό κοινό, αυτό δηλαδή που θα βγει πιο συχνά εκτός δρόμου με σύμμαχο την τετρακίνηση, ενώ ταυτόχρονα θέλει να συνδυάσει τις σβέλτες επιδόσεις με την οικονομία του diesel.
Από 27.510 ευρώ
Το Renault Kadjar 1,6 dCi 130 4WD ξεκινάει από τα 27.510 ευρώ για την εξοπλιστική έκδοση Expression η οποία περιλαμβάνει όλα τα βασικά και κάτι παραπάνω, όπως κάρτα «hands free» αντί για κλειδί, διζωνικό κλιματισμό, cruise control, θερμαινόμενους καθρέπτες και ζάντες αλουμινίου. Η επόμενη είναι η Dynamic (31.890 ευρώ) και τα σημαντικότερα επιπλέον στοιχεία που διαθέτει είναι οι αισθητήρες παρκαρίσματος και το σύστημα πλοήγησης, ενώ η κορυφαία έκδοση είναι η BOSE (32.890), η οποία όπως αποκαλύπτει το όνομά της φέρει ένα εξελιγμένο ηχοσύστημα με Subwoofer και 2 tweeter και ζάντες αλουμινίου 19 ιντσών. Από την πλευρά μας θα διαλέγαμε την Expression μιας και η απόσταση από τις άλλες δύο είναι σχετικά μεγάλη.