Μαλακή ανάρτηση, αλλά αυξημένος θόρυβος κύλισης από το Renault Kadjar.
Πολύ αποτελεσματικά τα φρένα του Kadjar, χρειάστηκαν μόλις 36,7 για το 0-100 χλμ./ώρα.
Στο δρόμο: Ανετη ανάρτηση, θορυβώδης καμπίνα
53.367 Επισκέψεις στο άρθρο (27/4/2018)
Η οδική συμπεριφορά του τετρακίνητου Kadjar δεν διαφοροποιείται αισθητά από τις υπόλοιπες εκδόσεις, παρόλο που ο πίσω άξονας φέρει πολλαπλούς συνδέσμους αντί για ημιάκαμπτο. Ok, το πίσω μέρος είναι πιο αποτελεσματικό στις ανωμαλίες και σταθερό στο κατσαρό οδόστρωμα, η ανάρτηση ωστόσο παραμένει μαλακή στο σύνολό της, χωρίς όμως να επιτρέπει μεγάλες κλίσεις. Παράλληλα, το τιμόνι διαθέτει καλή πληροφόρηση, η τετρακίνηση «δουλεύει» γρήγορα ακόμη και στο χιόνι, και έτσι η μοναδική ένστασή μας έχει να κάνει με το θόρυβο που περνάει στην καμπίνα, τόσο από τους τροχούς, όσο και από τους πλαϊνούς καθρέπτες, αφού ένα πολύωρο ταξίδι στα 120 χλμ./ώρα μάλλον θα κουράσει οδηγό και επιβαίνοντες. Τα φρένα, από την άλλη είναι αποτελεσματικά, αφού χρειάστηκαν μόλις 36,7 μέτρα για την πλήρη στάση από τα 100 χλμ./ώρα.