Με ένα επιπλέον ατού: Ήρθε η στιγμή και για το Megane να αποκτήσει τον χαρισματικό 1,33 λτ. turbo βενζινοκινητήρα, που προέκυψε από τη συνεργασία Renault-Nissan και Μercedes και ο οποίος δίνει στο γαλλικό μικρομεσαίο ένα έξτρα πλεονέκτημα.
What is new
- Κινητήρας 1,33 TCe 140 ίππων
- Καλύτερες επιδόσεις
- «Καίει» 7,5 λτ./100 χλμ.
- Από 20.855 ευρώ
Με το μέλλον του diesel να μην είναι ακόμα και τόσο ξεκάθαρο, το timing των Renault/Nissan & Mercedes δεν θα μπορούσε να είναι καλύτερο για την εξέλιξη ενός σύγχρονου βενζινοκινητήρα. Όπερ και εγένετο λοιπόν ο 1,33 turbo βενζινοκινητήρας, ο οποίος έχει ήδη βρει εφαρμογή σε αρκετά μοντέλα των εταιρειών που τον εξέλιξαν, αφήνοντας σχεδόν άριστες εντυπώσεις στις σχετικές δοκιμές μας. Αυτή τη φορά ήταν η σειρά του Renault Megane να βρεθεί στο γκαράζ μας εξοπλισμένο με τον κινητήρα αυτόν και μάλιστα στην έκδοση με τα 140 άλογα (διαθέσιμο ακόμη με 115 και 160 ίππους), αντικαθιστώντας το μέχρι πρότινος 1,2 TCe κινητήρα με τα 130 άλογα. Ας δούμε όμως τα αποτελέσματα αυτής της εφαρμογής με δεδομένη τη διατήρηση της ισορροπίας στη σχεδίαση με τις απαλές καμπύλες και τα μεγάλα φώτα με χαρακτηριστική «υπογραφή» εμπρός και πίσω ειδικά τη νύχτα. Ίδιο παραμένει φυσικά και το εσωτερικό, που μπορεί να μην είναι το πιο ευρύχωρο της κατηγορίας, είναι όμως καλοφτιαγμένο και μοντέρνο με την κάθετη, αλα tablet, οθόνη αφής στο ταμπλό, που ελέγχει σύστημα παραμετροποίησης, κλιματισμό και infotainment να κλέβει την παράσταση.
Από την έκδοση Expression και 20.855 ευρώ
Η νέα έκδοση του Renault Megane είναι διαθέσιμη από το επίπεδο εξοπλισμού Εxpression στη λογική τιμή των 20.855 ευρώ. Δεν θα συναντήσουμε κάποια σημαντική έλλειψη στη συγκεκριμένη έκδοση ως αρχική, ωστόσο εμείς θα επιλέγαμε την επόμενη έκδοση Dynamic, η οποία στοιχίζει 915 ευρώ παραπάνω και διαθέτει μεταξύ άλλων αυτόματο διζωνικό κλιματισμό, σύστημα παραμετροποίησης Renault Multi Sense, Σύστημα Πλοήγησης R-Link 2 με οθόνη αφής 8,7 ιντσών (αντί 7ΆΆ) και ευρωπαϊκούς χάρτες, σύστημα start-stop, ηλεκτρικά αναδιπλούμενους καθρέφτες, πίσω αισθητήρες παρκαρίσματος, καθώς και πίνακα οργάνων με τρισδιάστατο χρωματικό εφέ. Η κορυφαία έκδοση Intens κοστίζει 25.395 ευρώ, ενώ σε όλες τις εκδόσεις εναλλακτικά του χειροκίνητου 6τάχυτου κιβωτίου προσφέρεται ημιαυτόματο διπλού συμπλέκτη EDC, για το οποίο χάρη στο περίεργο σύστημα φορολόγησης θα πληρώσετε 795 ευρώ στην έκδοση Expression, 3.525 ευρώ στην Dynamic και 1.550 ευρώ στην Intens…
Πολύ καλό αυτοκίνητο με εξαιρετικό κινητήρα και πολύ καλή οδική συμπεριφορά σε λογική τιμή.Και μόνο που είναι τετρακύλινδρο φτάνει.Αφήστε τους άλλους τρικύλινδρους κουβάδες να γουργουρίζουν.
Πολύ καλό αυτοκίνητο με εξαιρετικό κινητήρα και πολύ καλή οδική συμπεριφορά σε λογική τιμή.Και μόνο που είναι τετρακύλινδρο φτάνει.Αφήστε τους άλλους τρικύλινδρους κουβάδες να γουργουρίζουν.
για το magane γραφετε ενας ταπεινος ημιακαμπτος που κανεις απλως δουλιτσα ... εχετε πολυ γελιο ...!!!!!