ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Οι επιδόσεις του Megane με τον 1,33 TCe των 140 ίππων είναι αισθητά καλύτερες σε σχέση με αυτές του 1,2 TCe των 130 ίππων.

Ο τεχνολογικά προηγμένος 1,33 TCe των 140 ίππων τραβάει δυναμικά από χαμηλά όντας γραμμικός και πολιτισμένος. Αναμφίβολα ένας από τους καλύτερους, αν όχι ο καλύτερος, κινητήρας της κατηγορίας του.

Κινητήρας: Αισθητή αναβάθμιση

24.283 Επισκέψεις στο άρθρο (4/12/2019)

Ο νέος turbo, άμεσου ψεκασμού, 4κύλινδρος, υποτετράγωνος, με φίλτρο GPF, κινητήρας των 1.333 κ.εκ διαθέτει τεχνολογίες αιχμής, όπως λεπτό φιλμ πολύ ισχυρού ατσαλιού που επιτρέπει την καλύτερη διάχυση της θερμότητας εντός του κυλίνδρου (με τελικό όφελος τη χρήση υψηλότερης σχέσης συμπίεσης, κάτι που αυξάνει τον βαθμό απόδοσης και την ανάπτυξη της ροπής), κυλινδροκεφαλή με γεωμετρία τύπου «Δ» και πολλαπλή εξαγωγής ενσωματωμένη σε αυτή. Επίσης, τα μπεκ είναι κατακόρυφα και κεντρικά τοποθετημένα ψεκάζοντας το καύσιμο με μέγιστη πίεση 250 bar, ενώ τo turbo διαθέτει ηλεκτρικά ελεγχόμενη wastegate. Οι εκκεντροφόροι εισαγωγής και εξαγωγής διαθέτουν μεταβλητό χρονισμό αναλόγως φορτίου και συμβάλλουν και αυτοί με την σειρά τους στην καλύτερη ανάπτυξη της ροπής στρέψεως στις χαμηλές στροφές, ενώ οδηγούνται από καδένα.

Το σημαντικό είναι πως όλα αυτά δουλεύουν στην πράξη με τον οδηγό να εισπράττει άμεση απόκριση στο πάτημα του γκαζιού και να απολαμβάνει «γεμάτο» τράβηγμα από χαμηλά (η ροπή από 205 Nm στις 2.000 σ.α.λ. έφτασε στα 240Nm μόλις στις 1.600 σ.α.λ), πολιτισμένη λειτουργία και συγκρατημένο θόρυβο ακόμη και στις υψηλές στροφές. Μέσα σε όλα υπάρχει και αισθητή βελτίωση των επιδόσεων: Το 0-100 χλμ./ώρα από 10,5 έπεσε στα 9,7 δλ., ενώ ακόμα πιο εντυπωσιακή είναι η βελτίωση των ρεπρίζ. Έτσι το 60-100 χλμ./ώρα έρχεται στα 6,6 δλ. από 8,1 και το 80-120 στα 9,5 από 11,4 δλ. Στις καλές επιδόσεις συμβάλλει και ο συνδυασμός του με το σωστά «απλωμένο» 6τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο και τον θετικό επιλογέα. Η κατανάλωση είναι κομμάτι τσιμπημένη σχέση με τον 1,2 TCe των 130 ίππων, αφού από τα 6,8 λτ./100 χλμ. ανέβηκε στα 7,5 λτ./100 χλμ., αλλά σε σχέση με την θεαματική βελτίωση των επιδόσεων η αύξηση δεν είναι τρομακτική. ¶λλωστε υπάρχει και η επιλογή ECO, που θυσιάζει μέρος των επιδόσεων προς όφελος της οικονομίας, που μπορεί να πέσει εύκολά κάτω από τα 7 λτ./100 χλμ.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Mercedes
PAROXES NEW & MTX MERCEDES