ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Γενικά το Megane με το νέο κινητήρα των 140 ίππων έχει έναν δικό του τρόπο να σε βάζει πολύ προοδευτικά σε μια δυναμική οδηγική διάθεση. Τα ντεσιμπέλ είναι περισσότερα, αλλά έχουν πιο σπορτίφ ακουστική.

Στο δρόμο: ¶νετο και ικανό

24.281 Επισκέψεις στο άρθρο (4/12/2019)

Ο σπιρτόζος κινητήρας θα σου επιτρέψει να κινηθείς πιο γρήγορα, αυξάνοντας παράλληλα τις απαιτήσεις από το στήσιμο του αυτοκινήτου, με την συνολική αίσθηση να είναι ευχάριστη, όχι όμως στα επίπεδα ενός αντίστοιχης ιπποδύναμης Ford Focus ή Kia CEED. ¶λλωστε εδώ δεν υπάρχει πίσω άξονας πολλαπλών συνδέσμων, αλλά ένας… ταπεινός ημιάκαμπτος που όμως κάνει δουλίτσα κρατώντας τους τροχούς σε επαφή με το έδαφος, χωρίς ξεκολλήματα ή νευρικές αντιδράσεις. Η ανάρτηση είναι σχεδόν ανεπηρέαστη από λακούβες και ταυτόχρονα κρατάει τις κλίσεις υπό έλεγχο παρά τη σχετικά μεγάλη διαδρομή, του rebound.

Γενικά το Megane με το νέο κινητήρα των 140 ίππων έχει έναν δικό του τρόπο να σε βάζει πολύ προοδευτικά σε μια δυναμική οδηγική διάθεση και εν τέλει φτάνεις να απολαμβάνεις μια ωραία εμπειρία οδήγησης χωρίς ακρότητες. Αν πιεστεί θα υποστρέψει, πάντα όμως προοδευτικά και σε ποσότητες που μπορεί εύκολα να τις διαχειριστεί το ESP. Χωρίς νωρίτερα να έχει δημιουργήσει μεγάλες προσδοκίες με την αίσθησή του, το τιμόνι είναι αποτελεσματικό, όπως και τα φρένα άλλωστε. Στην γενικότερα πολύ καλή ισορροπία συμβάλει και η σχεδόν άριστη θέση οδήγησης με κάθισμα το οποίο σε κρατάει σταθερό, αλλά και ξεκούραστο. Σχετικά με τα προγράμματα λειτουργίας θα προτείναμε πάντως το προφίλ Eco για μέσα στην πόλη, όπου οι τιμές κατανάλωσης είναι εύκολο να ξεφύγουν, το Normal ή Neutral για το ταξίδι και το Sport για μια πιο δραστήρια στιγμή σε ορεινό κομμάτι. Kαι επειδή τα γούστα διαφέρουν υπάρχει πάντα και η επιλογή Personal, σύμφωνα με την οποία ρυθμίζει ο οδηγός ξεχωριστά κάθε μία από τις παραμέτρους (τιμόνι, απόκριση και ήχο κινητήρα, φωτισμό, οθόνη και κλιματισμό).

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Mercedes
VW