ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
4 φωτογραφίες »

Ο 1,0 SCe των 65 ίππων στη πράξη είναι ελαστικός, με γραμμική λειτουργία, ήσυχος και κυρίως οικονομικός, με μέση κατανάλωση 5,6 λτ./100 χλμ..

Κινητήρας, οδική συμπεριφορά & η γνώμη μας

27.111 Επισκέψεις στο άρθρο (25/7/2021)

Κινητήρας: Οικονομικός και ήσυχος
Ο 3κύλινδρος ατμοσφαιρικός 1.000αρης κινητήρας του Twingo είναι τοποθετημένος στο πίσω μέρος και αποδίδει 65 ίππους με 95 Nm ροπής στις 4.000 σ.α.λ., ο οποίος συνεργάζεται με 5άρι κιβώτιο. Παρά τη σχετικά μικρή ισχύ του, λόγω χαμηλού βάρους τα νούμερα των επιδόσεων ήταν καλύτερα από αυτά που περιμένεις να δεις διαβάζοντας το τεχνικό δελτίο (0-100 σε 16,4 δλ., 60-100 με 4η σε 13,9 δλ. και 80-120 με 5η σε 15,3 δλ.) και συμβατά με τον αστικό προσανατολισμό του. Ακόμα πιο ενθαρρυντικό είναι πως ο κινητήρας στη πράξη είναι ελαστικός, με γραμμική λειτουργία και κυρίως ήσυχος. Φυσικά στα μοντέλα της κατηγορίας βασικό ζητούμενο είναι και η οικονομία, με το Twingo να τα καταφέρνει καλά, έχοντας πραγματική κατανάλωση 5,6 λτ./100 χλμ., ενώ δεν πληρώνει και τέλη σε όλες του τις εκδόσεις.

Το Twingo αποδεικνύεται ευχάριστο στη καθημερινή χρήση του με κύριο προσόν αναμφίβολα την εξαιρετική ευελιξία του.

Το Twingo αποδεικνύεται ευχάριστο στη καθημερινή χρήση του με κύριο προσόν αναμφίβολα την εξαιρετική ευελιξία του.

Αν σου άρεσε: Kοινοποίησε το »
Σχολίασε το, στη σελίδα μας στο Facebook »


Στο δρόμο: Σούπερ ευέλικτο και ευχάριστο
Το Renault Twingo ξεχωρίζει για την σούπερ ευελιξία, που του χαρίζει ο μόλις 8,6 μ. κύκλος στροφής του, κάτι που οφείλει στην τοποθέτηση του κινητήρα πίσω, γεγονός που βοηθά τους εμπρός κατευθυντήριους τροχούς να στρίβουν σε γωνία 45 μοιρών. Στο ίδιο μήκος κύματος και το ελαφρύ τιμόνι που κάνει πιο εύκολες μανούβρες και παρκάρισμα. Σε γενικές γραμμές το Twingo είναι ευχάριστο και ασφαλές στην καθημερινότητα, χωρίς ενοχλητικούς αεροδυναμικούς, ενώ στον ανοιχτό δρόμο το σύστημα στήριξης έναντι των πλευρικών ανέμων καταστέλλει δραστικά τις τάσεις μετακίνησης εν τη γενέσει τους. Παρά την πίσω κίνηση δεν υπάρχει καμία τάση για υπερστροφή. Αντιθέτως αν το πιέσεις στρίβει με απόλυτη ασφάλεια και με μια ελαφρά, απόλυτα προοδευτική και ελεγχόμενη υποστροφική διάθεση, την οποία άλλωστε προδιαθέτουν τα στενότερα εμπρός ελαστικά. 

Το πάντα ιδιαίτερα ευέλικτο και πρακτικό Twingo, είναι ταμάμ για τις αστικές μετακινήσεις

Το πάντα ιδιαίτερα ευέλικτο και πρακτικό Twingo, είναι ταμάμ για τις αστικές μετακινήσεις


Η γνώμη μας 4 αστέρια
Το πάντα ιδιαίτερα ευέλικτο και πρακτικό Twingo, είναι ταμάμ για τις αστικές μετακινήσεις. Στο ίδιο μήκος κύματος και ο κινητήρας του προσφέροντας χαμηλά επίπεδα κατανάλωσης, καθώς και η άνετη και χρηστική καμπίνα του. Λίγο αλμυρό σίγουρα, ωστόσο είναι και από τα μοντέλα που έχουν ξεχωριστό χαρακτήρα.  

+ Ευελιξία-ευχρηστία, σχεδίαση-δυνατότητες εξατομίκευσης, πρακτικότητα καμπίνας, λειτουργία κινητήρα, οικονομία, χώροι επιβατών
- Μεντεσέδες στα πίσω παράθυρα, τιμή
 

ΠροηγούμενηΕπόμενη σελίδα

Αν σου άρεσε: Kοινοποίησε το »
Σχολίασε το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Mercedes
NEXEN VS CONTINENTAL