3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Το Arona FR κοστίζει μόλις 19.000 ευρώ, πολύ δελεαστική τιμή.
Δοκιμή: SEAT Arona FR με 150 PS
70.761 Επισκέψεις στο άρθρο (25/5/2020)
Το Arona, το μικρό SUV της SEAT, προσφέρεται με τον 1.5 TSI EVO και τα λογότυπα FR στο κόμπακτ αμάξωμά του, διαθέτοντας σπορ ταπεραμέντο που το βάζει στη λίστα των fun2drive της κατηγορίας. Δες πως τα πηγαίνει στο δρόμο, πόσο «καίει» και πόσο κοστίζει…
What is new
- Καίει 7,1 λτ./100 χλμ.
- Τιμή από 21.100 ευρώ
Βασιζόμενο πάνω στο εξαιρετικό μικρό Ibiza, το SEAT Arona, δανείζεται από εκείνο και τα λογότυπα FR για να εκφράσει με περίσσιο θράσος τον ανήσυχο χαρακτήρα του που πηγάζει από τον οδηγοκεντρικό του χαρακτήρα αλλά και στην περίπτωση της δοκιμής, μέσω της απόδοσης των 150 ίππων του (η έκδοση FR είναι διαθέσιμη και με τον 1,0 TSI των 115 ίππων). Η έκδοση αυτή του Arona το τοποθετεί στα πιο ευχάριστα και με άρωμα GTI μοντέλα της κατηγορίας, με την SEAT να καταφέρνει έτσι και σε αυτή την κατηγορία να περάσει το «στίγμα» της. Παράλληλα, συνεχίζει και σε αυτή την έκδοση να διακρίνεται για την αρκετά ελκυστική τιμολογιακή πολιτική της, με το Arona FR να κοστίζει μόλις 21.100 ευρώ.
Εμφάνιση
Aισθητικά, η έκδοση FR του Arona δεν διαφοροποιείται από την πλούσια έκδοση Xcellence στην οποία και βασίζεται, προβάλλοντας ένα συγκρατημένο σπορ προφίλ που εκφράζεται μέσω των 17ιντσων η προαιρετικά 18ιντσων ζαντών που ενσωματώνει. Η σχεδίαση παραμένει δυναμική με κύρια χαρακτηριστικά του τις έντονες ακμές του αμαξώματος αλλά και τις δυνατότητες εξατομίκευσης όπως η διχρωμία της οροφής που χαρίζει επιπλέον πόντους στο συνολικό αποτέλεσμα.
Βασιζόμενο πάνω στο εξαιρετικό μικρό Ibiza, το νέο Arona δανείζεται από εκείνο και τα λογότυπα FR για να εκφράσει τον ανήσυχο, οδηγοκεντρικό χαρακτήρα του.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
- Κινητήρας 1,5 λτ. turbo με 150 ίππους και σύστημα απενεργοποίησης των δύο κυλίνδρων- Καίει 7,1 λτ./100 χλμ.
- Τιμή από 21.100 ευρώ
Βασιζόμενο πάνω στο εξαιρετικό μικρό Ibiza, το SEAT Arona, δανείζεται από εκείνο και τα λογότυπα FR για να εκφράσει με περίσσιο θράσος τον ανήσυχο χαρακτήρα του που πηγάζει από τον οδηγοκεντρικό του χαρακτήρα αλλά και στην περίπτωση της δοκιμής, μέσω της απόδοσης των 150 ίππων του (η έκδοση FR είναι διαθέσιμη και με τον 1,0 TSI των 115 ίππων). Η έκδοση αυτή του Arona το τοποθετεί στα πιο ευχάριστα και με άρωμα GTI μοντέλα της κατηγορίας, με την SEAT να καταφέρνει έτσι και σε αυτή την κατηγορία να περάσει το «στίγμα» της. Παράλληλα, συνεχίζει και σε αυτή την έκδοση να διακρίνεται για την αρκετά ελκυστική τιμολογιακή πολιτική της, με το Arona FR να κοστίζει μόλις 21.100 ευρώ.
Εμφάνιση
Aισθητικά, η έκδοση FR του Arona δεν διαφοροποιείται από την πλούσια έκδοση Xcellence στην οποία και βασίζεται, προβάλλοντας ένα συγκρατημένο σπορ προφίλ που εκφράζεται μέσω των 17ιντσων η προαιρετικά 18ιντσων ζαντών που ενσωματώνει. Η σχεδίαση παραμένει δυναμική με κύρια χαρακτηριστικά του τις έντονες ακμές του αμαξώματος αλλά και τις δυνατότητες εξατομίκευσης όπως η διχρωμία της οροφής που χαρίζει επιπλέον πόντους στο συνολικό αποτέλεσμα.
Εσείς οι ίδιοι έχετε κάνει elk test στις συγκεκριμένο το οποίο τα πήγε άθλια όπως και στο moose teste που είναι από τα λίγα που δεν το πέρασε. Πώς έχει ξαφνικά τόσο καλή οδηγική συμπεριφορά και στήσιμο όπως αναφέρει το άρθρο? Ειλικρινά απορώ
Απάντηση: Δεν έχουμε κάνει elk test στο Arona FR, ενώ και το "απλό" Arona που δοκιμάσαμε πέρασε τη δοκιμασία με 73 χλμ. και έλαβε ποινή λόγω της διάστασης των τροχών (17 ίντσες αντί 16 που έχει η μεσαία έκδοση). Δείτε παρακάτω τη δοκιμασία του μοντέλου https://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/Elk-Test-SEAT-Arona_172045.asp