To «downsizing» ήταν παλιά. Ο μικρός κυβισμός και η χαμηλή ιπποδύναμη δεν είναι πια πανάκεια για χαμηλή κατανάλωση. Ο νέος όρος είναι «rightsizing» και το νέο Ibiza των 115 ίππων μας εξηγεί όλα τα υπόλοιπα.
What is new
- 1.000άρης TSI με 115 άλογα
- Καλές επιδόσεις, χαμηλή κατανάλωση
- Από 13.550 ευρώ
Ένας κινητήρας με μεγαλύτερο κυβισμό ή/και υψηλότερη ιπποδύναμη μπορεί να αποδειχτεί πιο ισορροπημένος και πιο οικονομικός από ένα μικρότερο σύνολο αρκεί να είναι σωστά στοχευμένος στις ανάγκες του εκάστοτε αμαξώματος. Ένας δίλιτρος με τούρμπο μπορεί να είναι πιο κατάλληλος για μια μεσαία μπερλίνα αντί ενός 1.600άρη επίσης με τούρμπο. Αυτό σημαίνει «rightsizing»: ένας εξορθολογισμός, μια πιο σωστή κάλυψη των αναγκών και το νέο SEAT Ibiza δείχνει ότι ξέρει καλά τη φιλοσοφία αυτή.
Ο TSI κινητήρας των 115 ίππων φαινόταν από «τα χαρτιά» ότι θα είναι καλύτερη επιλογή από την ίσου κυβισμού πρόταση των 95 ίππων. Και δεν πέσαμε έξω αφού όλα δουλεύουν υπέρ του όπως δείχνει και η δοκιμή μας εδώ. Ακόμα και η SEAT δουλεύει υπέρ του αφού διαφορά των μόλις 500 ευρώ ανάμεσα στις δύο εκδόσεις σπρώχνει ευγενικά αλλά αποφασιστικά τον υποψήφιο πελάτη προς την πιο δυνατή έκδοση.
Η τιμή ξεκινά από 13.550 ευρώ εδώ, για το επιπέδο εξοπλισμού Style το οποίο είναι αρκετά καλά προετοιμασμένο. Να θυμήσουμε βέβαια και τα πακέτα λανσαρίσματος τα οποία σε πολύ προσιτή τιμή δίνουν πολλές λύσεις. Για παράδειγμα στο όχημα της δοκιμής οι ζάντες 16 ιντσών και το καλό infotainment μαζί με πολλά ακόμα καλούδια τιμώνται μόλις 850 ευρώ από 2.380 που κοστίζουν κανονικά.
Ειναι καλο vfm το ατιμο και με πολλους χωρους.Μια-δυο λεπτομερεις εδω κι εκει,δεν νομιζω πως χαλανε το συνολο.Καλα κανετε και τονιζετε την υπαρξη δισκων και πισω.
Ειναι καλο vfm το ατιμο και με πολλους χωρους.Μια-δυο λεπτομερεις εδω κι εκει,δεν νομιζω πως χαλανε το συνολο.Καλα κανετε και τονιζετε την υπαρξη δισκων και πισω.