Η ούτως ή άλλως πολύ καλή βάση της νέας γενιάς Ibiza δείχνει πιο σωστά τις δυνατότητές της με αυτή την εκδοχή του τρικύλινδρου TSI. Το επίπεδο της άνεσης και η ποιότητα κύλισης παραμένουν σε πολύ υψηλό επίπεδο αν και η ανάρτηση δείχνει να είναι ίσως ένα «κλικ» πιο σφικτή και σε συνδυασμό με τις 16άρες ζάντες κόβει λίγο από τον ισοπεδωτικό χαρακτήρα που είχαμε δει στην πρώτη δοκιμή με τη μικρότερη ρόδα (τεύχος 25/2017). Η ισορροπία πάντως δεν χάνεται και έτσι θα ζυγίσουμε ως θετικό το λίγο πιο σίγουρο πάτημα που βγάζει το πιο μεγάλο λάστιχο (195/55 R16 έναντι 185/65 R15) το οποίο έχει μειώσει ελάχιστα και την ελαφρότητα του τιμονιού.
Οι καλές για την κατηγορία επιδόσεις, δίνουν γρήγορο τέμπο πιο εύκολα από ότι στη βασική TSI εκδοχή και ο οδηγός απολαμβάνει πιο πολλά σπορτίφ στοιχεία. Η οδική συμπεριφορά συνεχίζει να ευνοείται από το φαρδύ μετατρόχιο του νέου δαπέδου το οποίο εξασφαλίζει μικρές κλίσεις χωρίς σφικτό setup στα αμορτισέρ. Μια ακόμα διαφορά φυσικά είναι ότι, όποιος το αναζητήσει, θα βρει το πίσω μέρος σε αυτό το Ibiza πιο ενεργό από πριν καθώς η έξτρα δύναμη φορτίζει διαφορετικά το εμπρός άκρο. Ο έλεγχος πάντως είναι άμεσος χάρη στο τιμόνι και οι αντιδράσεις παραμένουν προβλέψιμες και στη σφαίρα της ουδετερότητας.
Μεγάλη αλλαγή και στα φρένα: Δεν είναι μόνο η παρουσία δίσκων στον πίσω άξονα έναντι των ταμπούρω που είχε η έκδοση των 95 ίππων αλλά ότι και οι εμπρός δίσκοι είναι πιο μεγάλοι σε αυτήν την εκδοχή (διάμετρος μεγαλύτερη κατά δυόμιση πόντους μάλιστα). Η αίσθηση του πεντάλ παραμένει το ίδιο καλή αλλά το καταγραφικό μας έδειξε σχεδόν δύο μέτρα μικρότερη απόσταση ακινητοποίησης και μια αντικειμενικά πολύ καλή τιμή.
Ειναι καλο vfm το ατιμο και με πολλους χωρους.Μια-δυο λεπτομερεις εδω κι εκει,δεν νομιζω πως χαλανε το συνολο.Καλα κανετε και τονιζετε την υπαρξη δισκων και πισω.
Ειναι καλο vfm το ατιμο και με πολλους χωρους.Μια-δυο λεπτομερεις εδω κι εκει,δεν νομιζω πως χαλανε το συνολο.Καλα κανετε και τονιζετε την υπαρξη δισκων και πισω.