Η κορυφαία έκδοση του ηλεκτρικού Skoda Enyaq Coupe έχει στυλ, 300 άλογα, τετρακίνηση, hot επιδόσεις και σπορ χαρακτήρα, προσπαθώντας να δικαιολογήσει το ένδοξο λογότυπο vRS και την υψηλή τιμή του.
Η δοκιμή του οικογενειακού ηλεκτρικού Skoda Enyaq IV μας είχε αφήσει πολύ καλές εντυπώσεις σε βαθμό που το αξιολογήσαμε πάνω ακόμα και από το «αδερφό» του VW ID.4, στο οποίο και βασίζεται (όπως και το premium Audi Q4 e-tron). Σήμερα επανερχόμαστε με την Coupe έκδοση του Enyaq, που προέκυψε από την κίνηση της Skoda να ακολουθήσει τα αντίστοιχα παραδείγματα των «αδελφών» του μοντέλων και τις σπορτίφ τους εκδόσεις Audi Q4 Sportback και VW ID.5. Μάλιστα δοκιμάζουμε το Enyaq Coupe iV στην κορυφαία του έκδοση vRS με 300 (εντάξει 299) άλογα, τετρακίνηση και μεγάλη ηλεκτρική αυτονομία.
Η οροφή που παίρνει κλίση για να συγχωνευτεί με την πίσω πόρτα και το αιχμηρό της άκρο προσδίδει περισσότερο δυναμισμό και κάνει το Enyaq Coupe ξεχωριστό στο μάτι. Η «αγριάδα» της έκδοσης vRS είναι αισθητή.
Κληρονομώντας όλα τα στοιχεία του SUV μοντέλου, το Enyaq Coupe των 4,653 μ. πρόσθεσε στη συνταγή και την πιο πικάντικη σχεδίαση, για να δημιουργήσει ένα ακόμα πιο ελκυστικό αποτέλεσμα. Αυτή φυσικά που κάνει τη διαφορά είναι προφανώς η έντονη κλίση της οροφής που καταλήγει στην πέμπτη πόρτα και προσδίδει περισσότερο δυναμισμό. Προσθέτει όμως και ουσία μιας και ο αεροδυναμικός συντελεστής έχει πέσει στο 0,234 χαρακτηριστικό που έχει ιδιαίτερη σημασία όταν μιλάμε για ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Στην κορυφαία έκδοση vRS, η σπορ αύρα ενισχύεται από τον «επιθετικό» προφυλακτήρα, τις στάνταρ 20άρες αεροδυναμικές μαύρες ζάντες, τις μαύρες λεπτομέρειες, αλλά και την «Crystal Face» μάσκα (όπως την ονομάζει η Skoda) που είναι μια φάσα στη μάσκα με 131 στοιχεία LED.
Και πόσο έχει; Όταν μιλάμε για την ισχυρότερη, την ικανότερη και πιο πλούσια εξοπλισμένη έκδοση ενός μοντέλου η τιμή δεν περιμένουμε να είναι χαμηλή. Ειδικά όταν έχουμε να κάνουμε με ηλεκτρικό. Δεν μας προκαλεί έκπληξη λοιπόν, που το Skoda Enyaq Coupe iV vRS κοστίζει 66.500 ευρώ (με την κρατική επιδότηση των 8.000 ευρώ η τιμή πέφτει στα 58.500 ευρώ) και ουσιαστικά είναι… αλμυρό. Τουλάχιστον ο εξοπλισμός άνεσης και ασφάλειας είναι κάτι παραπάνω από πλήρης με στάνταρ μεταξύ άλλων γυάλινη πανοραμική οροφή, LED Matrix φώτα, αυτόματο 3ζωνικό κλιματισμό, κάμερα όπισθεν, κεντρικό μπροστινό αερόσακο, σύστημα πλοήγησης και 7 χρόνια δωρεάν service.