7 Φωτογραφίες »
Δοκιμάζουμε το αυτόματο Skoda Kamiq με τον 1.500άρη TSI των 150 ίππων και το αυτόματο DSG κιβώτιο.
Δοκιμή: Αυτόματο Skoda Kamiq με 150 PS
110.316 Επισκέψεις στο άρθρο (18/2/2024)
- Κινητήρας 1,5 λτ. με 150 άλογα & σύστημα απενεργοποίησης κυλίνδρων
- Στάνταρ αυτόματο κιβώτιο και τιμή 27 χιλιάρικα
- Καίει κάτω από 7,5 λίτρα αλλά προσπερνάει «αέρα»
- Χωράει 5 ενήλικες και τις αποσκευές τους
Με γκάζια, να μην καίει και να χώρους για 5!
Το Skoda Kamiq εκτός από τον γνώριμο 1.000άρη TSI κινητήρα βενζίνης ή φυσικού αερίπου, προσφέρεται και με τον ισχυρότερο 1.500άρη του VW Group, αποκλειστικά με απόδοση 150 ίππων και αυτόματο κιβώτιο DSG. O εν λόγω κινητήρας στο άκουσμα και μόνο πείθει τον Έλληνα αγοραστή που είναι δύσπιστος στους μικρού κυβισμού κινητήρες.
Κινητήρας: Ισχυρός παντού, συγκρατημένη κατανάλωση
O 1.5 TSI στην πράξη είναι γεμάτος στην λειτουργία, εξασφαλίζει καλές επιδόσεις και δεν ξεφεύγει σε κατανάλωση. Πιο αναλυτικά, το 0-100 χλμ./ώρα έρχεται σε 8,4 δλ. νούμερο καλό για την κατηγορία, ενώ οι ρεπρίζ 60-100 και 80-120 χλμ./ώρα σε 4,3 και 5,5 δλ. αντίστοιχα. Επιπλέον, το σύστημα απενεργοποίησης των κυλίνδρων δουλεύει άριστα γιατί και δεν καταλαβαίνεις πότε απ-ενεργοποιείται, και συμβάλλει στη μείωση της κατανάλωσης (ταξιδεύεις στην εθνική με μέση κατανάλωση 5,5 λτ./100 χλμ. ή λιγότερο), ενώ τέλος, κανένα παράπονο δεν έχουμε από την γραμμικότητα και τη χροιά του. Γενικά, επειδή τα πολλά λόγια είναι φτώχια, ο συνδυασμός 1,5 TSI με DSG7 αναδεικνύει το τσέχικο μοντέλο και μας αρέσει αρκετά.
Tο λογότυπο «Skoda» φιγουράρει με μεγάλα γράμματα στο μέσον της πέμπτης θύρας.
Εσωτερικό: Ποιοτικό, μοντέρνο & πρακτικό
Το εσωτερικό του Kamiq είναι ποιοτικό και μοντέρνο χάρη και στη μεγάλη οθόνη του infotainment. Η συναρμογή βρίσκεται σε εξαιρετικά επίπεδα, το πάνω μέρος του ταμπλό αποτελείται από μαλακό υλικό ενώ και ο εξοπλισμός από την έκδοση Ambition ικανοποιεί απόλυτα με όλα τα απαραίτητα συστήματα ασφαλείας. Οι χώροι και η πρακτικότητα αποτελούν ανταγωνιστικό πλεονέκτημα του Kamiq, που μπορεί να φιλοξενήσει 5 επιβάτες, με μπόλικο χώρο για τα γόνατα των πίσω επιβατών και ίσως μοναδικό εμπόδιο το κεντρικό τούνελ και ότι δεν υπάρχει δυνατότητα για συρώμενο πίσω κάθισμα. Tο πορτ-μπαγκάζ πάντως είναι τετραγωνισμένο, με διπλό δάπεδο και χωρητικότητα 400 λίτρων.
Στο δρόμο: Σβέλτο, άνετο και υπάκουο
Το B-SUV της Skoda ισορροπεί και οδηγικά με μαεστρία ανάμεσα στην άνεση και στο κράτημα, με το σύνολο να προσφέρει μια σχετικά σφιχτή αίσθηση, χωρίς όμως αυτή να λειτουργεί εις βάρος της άνεσης. Στην περίπτωση του μοντέλου της δοκιμής μάλιστα είναι και ιδιαίτερα σβέλτο. Στα θετικά και ο μειωμένος θόρυβος κύλισης που υπόσχεται ξεκούραστα και ήσυχα ταξίδια στον αυτοκινητόδρομο.
Η άποψή μας
Δυνατός συνδυασμός ο 1,5 TSI των 150 ίππων με το αυτόματο κιβώτιο και μάλιστα σε τιμή που για B-SUV είναι πλέον λογική. Με 21.500 ευρώ έχεις ένα μοντέλο με αυτόματο κιβώτιο, καλές επιδόσεις, χώρους και ολοκληρωμένη οδική συμπεριφορά.