ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Κινητήρας-Κατανάλωση: Σβελτάδα και ευκολία αυτόματου

 Σχολιάστε 
43.134 Επισκέψεις στο άρθρο (3/10/2024)
Στην πράξη ο 3κύλινδρος 1.000άρης turbo βενζινοκινητήρας είναι εύρωστος από χαμηλά και με πολιτισμένη λειτουργία, τη στιγμή που το αυτόματο κιβώτιο τονίζει αυτά τα χαρακτηριστικά. Η μέση κατανάλωση εί

Στην πράξη ο 3κύλινδρος 1.000άρης turbo βενζινοκινητήρας είναι εύρωστος από χαμηλά και με πολιτισμένη λειτουργία, τη στιγμή που το αυτόματο κιβώτιο τονίζει αυτά τα χαρακτηριστικά. Η μέση κατανάλωση είναι στα 7,2 λτ./100 χλμ..

To ανανεωμένο Skoda Kamiq είναι πλέον διαθέσιμο στη χώρα μας μόνο με τους 116 ίππους από τον 1,0 TSI κινητήρα. Στην πράξη ο κινητήρας αυτός είναι και εύρωστος από χαμηλά και με πολιτισμένη λειτουργία, τη στιγμή που το αυτόματο κιβώτιο τονίζει αυτά τα χαρακτηριστικά. Μάλιστα, οι μετρήσεις μας έδειξαν πως το αυτόματο Kamiq είναι αρκούντως σβέλτο (0-100 σε 10,1 δλ. και 60-100 χλμ./ώρα 5,5 δλ.) χωρίς μάλιστα να «καίει» υπερβολικά. Από τις μετρήσεις προέκυψε επίσης μια μέση κατανάλωση 7,2 λτ./100 χλμ., που σε συνθήκες πόλης ανεβαίνει κοντά στα 8 λτ./100 χλμ.. Και στις δύο περιπτώσεις έχουμε λογική κατανάλωση από ένα μηχανικό σύνολο, που δεν έχει κάποιας μορφής εξηλεκτρισμό.

 

Σελίδα 1Πρώτη δοκιμή: Ανανεωμένο Skoda Kamiq | Αυτόματο με 116 ίππους
Σελίδα 2Εσωτερικό-Χώροι: Πάντα καλοφτιαγμένο και πρακτικό, με μεγαλύτερες οθόνες πλέον
Σελίδα 3Κινητήρας-Κατανάλωση: Σβελτάδα και ευκολία αυτόματου
Σελίδα 4Στο δρόμο: Ευέλικτο, άνετο και ευχάριστο
Σελίδα 5Ο ανταγωνισμός, η γνώμη μας & Μετρήσεις / Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Mercedes
NEXEN NFERA PRIMUS