Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Στο δρόμο: Ευέλικτο, άνετο και ευχάριστο

(2/10/2024)
Στο δρόμο: Ευέλικτο, άνετο και ευχάριστο
2 Φωτογραφίες »

Το αυτόματο κιβώτιο τονίζει την ευκολία χρήσης του Kamiq, όχι μόνο μέσα στην κίνηση της πόλης, αλλά και εκτός των… τειχών. Οι εναλλαγές σχέσεων δε γίνονται καν αντιληπτές, ακόμα και στη sport λειτουργία του κιβωτίου που τις κρατάει πιο «ψηλά», αν και πάνω από τις 4.000 σ.α.λ., πιθανότητα να μην σε αφήσει να κατεβάσεις από τα paddles. Πέραν αυτής της διαχείρισης, το DSG αλλάζει ομαλά και γρήγορα τις σχέσεις του, τη στιγμή που στο ταξίδι κρατά χαμηλά τις στροφές του κινητήρα. Ο αεροδυναμικός θόρυβος όμως πάνω από τα 120 γίνεται αισθητός, αν και λιγότερο από πριν μιας και ο αεροδυναμικός συντελεστής έχει μειωθεί ελάχιστα σε σχέση με το προ ανανέωσης Kamiq. Πάντως ταξιδεύει με σιγουριά στις ευθείες των αυτοκινητόδρομων μεταφέροντας ξεκούραστα τους επιβάτες του και τον οδηγό να έχει στα χέρια του ένα ακριβές και καλοζυγισμένο τιμόνι.


Παρά τη μεγάλη απόσταση από το έδαφος, η κλίση είναι συγκρατημένη και ο έλεγχος των κινήσεων του αμαξώματος είναι αυτός που πρέπει με καλό απόθεμα πρόσφυσης, ενώ το τιμόνι περνάει άμεσα τις εντολές του οδηγού. Το Skoda Kamiq είναι ευέλικτο και ευχάριστο στην καθημερινότητα.
2 Φωτογραφίες »

Παρά τη μεγάλη απόσταση από το έδαφος, η κλίση είναι συγκρατημένη και ο έλεγχος των κινήσεων του αμαξώματος είναι αυτός που πρέπει με καλό απόθεμα πρόσφυσης, ενώ το τιμόνι περνάει άμεσα τις εντολές του οδηγού. Το Skoda Kamiq είναι ευέλικτο και ευχάριστο στην καθημερινότητα.


Σε κάθε περίπτωση, το SUVάκι της Skoda ισορροπεί με μαεστρία ανάμεσα στην άνεση και στο κράτημα με το σύνολο να προσφέρει μια σχετικά σφιχτή αίσθηση, χωρίς όμως αυτή να λειτουργεί εις βάρος της άνεσης παρότι το μοντέλο της δοκιμής «πατούσε» σε τροχούς 18 ιντσών με ελαστικά 215/45. Παρά τη μεγάλη απόσταση από το έδαφος, η κλίση είναι συγκρατημένη και ο έλεγχος των κινήσεων του αμαξώματος είναι αυτός που πρέπει με καλό απόθεμα πρόσφυσης, ενώ το τιμόνι περνάει άμεσα τις εντολές του οδηγού. Ακόμα και στη γρήγορη οδήγηση παραμένει προβλέψιμο και προοδευτικό στις αντιδράσεις, ακόμα και στις απότομες αλλαγές πορείας έχοντας πάντα τη βοήθεια και από το πλήρες ηλεκτρονικό οπλοστάσιό του. Σίγουρα πάντως θα θέλαμε πιο δυνατά φρένα, καθώς και την παρουσία ενός συστήματος παραμετροποίησης των βασικών λειτουργιών. Τα 188 χλστ. από το έδαφος είναι σύμμαχος στις κακοτοπιές, ενώ η ύπαρξη κανονικής ρεζέρβας (σπάνιο πλέον στις μέρες μας) εμπνέει αναμφίβολα περισσότερη σιγουριά.

Σελίδα 1Πρώτη δοκιμή: Ανανεωμένο Skoda Kamiq | Αυτόματο με 116 ίππους
Σελίδα 2Εσωτερικό-Χώροι: Πάντα καλοφτιαγμένο και πρακτικό, με μεγαλύτερες οθόνες πλέον
Σελίδα 3Κινητήρας-Κατανάλωση: Σβελτάδα και ευκολία αυτόματου
Σελίδα 4Στο δρόμο: Ευέλικτο, άνετο και ευχάριστο
Σελίδα 5Η γνώμη μας & Μετρήσεις / Τεχνικά Χαρακτηριστικά
FORD
Autotriti.gr