ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Κινητήρας-Κατανάλωση: Επαρκέστατες επιταχύνσεις, λογική κατανάλωση

1.022 Επισκέψεις στο άρθρο (12/2/2025)
Χάρη στο υβριδικό σύστημα ο κινητήρας εσωτερικής καύσης σβήνει τελείως με την παραμικρή ευκαιρία όταν σηκώνεις το πόδι από το γκάζι και το αυτοκίνητο ρολάρει ελεύθερα. Αυτό συγκρατεί την κατανάλωση, μ

Χάρη στο υβριδικό σύστημα ο κινητήρας εσωτερικής καύσης σβήνει τελείως με την παραμικρή ευκαιρία όταν σηκώνεις το πόδι από το γκάζι και το αυτοκίνητο ρολάρει ελεύθερα. Αυτό συγκρατεί την κατανάλωση, με τις μετρήσεις μας να δείχνουν μέση τιμή γύρω από τα 9 λτ./100 χλμ..

O γνωστός 4κύλινδρος, turbo, 1,5 TSI βενζινοκινητήρας των 1.500 κ.εκ. συνδυάζεται με mild-hybrid σύστημα, μπαταρία ιόντων λιθίου 48V και φυσικά μια μίζα-γεννήτρια. Στην πράξη, οι 150 ίπποι και τα 250 Nm ροπής κινούν αξιοπρεπώς το θηριώδες SUV της Skoda (οι μετρήσεις μας έδειξαν 0-100 σε 9,9 δλ., 60-100 σε 5,7 δλ. και 80-120 σε 8,0 δλ.). Το καλύτερο πρόσωπό του ο κινητήρας το δείχνει στις μεσαίες στροφές, ενώ μια υποψία υστέρησης χαμηλά καλύπτεται αριστοτεχνικά τόσο από την ηλεκτρική βοήθεια, όσο και από το στάνταρ 7τάχυτο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, το οποίο κάνει ομαλές και γρήγορες αλλαγές. Βέβαια, υπάρχουν και paddles στο τιμόνι για σειριακές εναλλαγές σχέσεων με τα ακροδάκτυλα.


Από την άλλη, χάρη στο υβριδικό σύστημα ο κινητήρας εσωτερικής καύσης σβήνει τελείως με την παραμικρή ευκαιρία όταν σηκώνεις το πόδι από το γκάζι (όχι με το Sport πρόγραμμα) και το αυτοκίνητο ρολάρει ελεύθερα, ενώ η επανεκκίνηση γίνεται άμεσα, χωρίς κανένα θόρυβο ή κραδασμό. Έτσι, η μέση κατανάλωση παραμένει συγκρατημένη (με δεδομένο το μέγεθος του αυτοκινήτου) γύρω από τα 9 λτ./100 χλμ., ενώ μέσα στην πόλη (με ελεύθερη είσοδο στον πράσινο δακτύλιο λόγω του ότι στην άδεια αναφέρεται ως υβριδικό) είναι ακόμα χαμηλότερη με τις μετρήσεις μας να δείχνουν τιμές γύρω από τα 8,5 λτ./100 χλμ.).

Σελίδα 1Δοκιμή: Skoda Kodiaq 1,5 TSI mHEV με 150 PS
Σελίδα 2Κινητήρας-Κατανάλωση: Επαρκέστατες επιταχύνσεις, λογική κατανάλωση
Σελίδα 3Εσωτερικό-Χώροι: Κομψό, καλοφτιαγμένο και άκρως πρακτικό
Σελίδα 4Στο δρόμο: Σταθερό και ικανό, «ακούγεται» η ανάρτηση στις κακοτεχνίες
Σελίδα 5Η γνώμη μας & Μετρήσεις / Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Autotriti.gr
LINGLONG VS UNIROYAL