ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Στο δρόμο: Σταθερό και ικανό, «ακούγεται» η ανάρτηση στις κακοτεχνίες

1.024 Επισκέψεις στο άρθρο (12/2/2025)
Χάρη στο μακρύ μεταξόνιο και στα φαρδιά μετατρόχια, η κλίση είναι συγκρατημένη (δεδομένου του ύψους και του όγκου του αυτοκινήτου), ενώ με την βοήθεια και του από… ηλεκτρονικής Θεού τα περιθώρια
2 Φωτογραφίες »

Χάρη στο μακρύ μεταξόνιο και στα φαρδιά μετατρόχια, η κλίση είναι συγκρατημένη (δεδομένου του ύψους και του όγκου του αυτοκινήτου), ενώ με την βοήθεια και του από… ηλεκτρονικής Θεού τα περιθώρια είναι υψηλά με πειστική πρόσφυση των μπροστινών τροχών.

Το Skoda Kodiaq ξεχωρίζει για την ποιότητα κύλισης (αν και ο αεροδυναμικός θόρυβος είναι αισθητός πάνω από τα 120 χλμ./ώρα) και τη σταθερότητα του σε κάθε διαδρομή επί καλού οδοστρώματος. Χάρη στο μακρύ μεταξόνιο και στα φαρδιά μετατρόχια, η κλίση είναι συγκρατημένη (δεδομένου του ύψους και του όγκου του αυτοκινήτου), ενώ με την βοήθεια και του από… ηλεκτρονικής Θεού τα περιθώρια είναι υψηλά με πειστική πρόσφυση των μπροστινών τροχών (δεν προσφέρεται τετρακίνηση). Όταν όμως ο δρόμος δεν είναι «χαλί», το Skoda Kodiaq δεν έδειξε τόσο άνετο και… αθόρυβο στη λείανση των ανωμαλιών, ειδικά όταν η (έξτρα) ηλεκτρονική απόσβεση της -ανεξάρτητης σε όλους τροχούς- ανάρτησης ήταν ρυθμισμένη από τη μεσαία και προς την εντελώς σφιχτή ρύθμιση (15 επιλογές ανάμεσα στην τέρμα άνετη και στην εντελώς σπορ). Ούτε η επαφή των έξτρα τροχών 20 ιντσών με ελαστικά 235/45 με τις κακοτεχνίες ήταν και πολύ ενδοτική κάτι που γινόταν αισθητό με αρκετό θόρυβο.


Όταν ο δρόμος δεν είναι «χαλί», το Skoda Kodiaq δεν έδειξε τόσο άνετο και… αθόρυβο στη λείανση των ανωμαλιών.
2 Φωτογραφίες »

Όταν ο δρόμος δεν είναι «χαλί», το Skoda Kodiaq δεν έδειξε τόσο άνετο και… αθόρυβο στη λείανση των ανωμαλιών.


Από την άλλη παρά την έλλειψη ιδιαίτερης αίσθησης, το ελαφρύ τιμόνι είναι ακριβές και γρήγορο, αλλά πιο εντυπωσιακό στοιχείο είναι η απίθανη αποτελεσματικότητα και αντοχή των φρένων που ξεπέρασαν κάθε προσδοκία μας: 100-0 χλμ./ώρα σε 34,5 μέτρα για το τυπικό «κοκκάλωμα» στο φρενάρισμα πανικού, είναι επίδοση που θα ζήλευε και σπορ αυτοκίνητο.

Στην πόλη, έπειτα, δεν νιώθει όσο άβολα περιμένεις από τα ένα μεσαίο SUV 4,755 μ. (11,2 μέτρα κύκλος στροφής), τη στιγμή που η απόσταση των 189 χλστ. από το έδαφος είναι υπερ-αρκετή για τις κακοτοπιές της καθημερινότητας και τις περιηγήσεις στο χώμα με δεδομένη πάντα την απουσία τετρακίνησης και την παρουσία ελαστικών με απόλυτα ασφάλτινη χάραξη. Στα συν η παρουσία ρεζέρβας ανάγκης…

Σελίδα 1Δοκιμή: Skoda Kodiaq 1,5 TSI mHEV με 150 PS
Σελίδα 2Κινητήρας-Κατανάλωση: Επαρκέστατες επιταχύνσεις, λογική κατανάλωση
Σελίδα 3Εσωτερικό-Χώροι: Κομψό, καλοφτιαγμένο και άκρως πρακτικό
Σελίδα 4Στο δρόμο: Σταθερό και ικανό, «ακούγεται» η ανάρτηση στις κακοτεχνίες
Σελίδα 5Η γνώμη μας & Μετρήσεις / Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Smart
Autotriti.gr