Συνδυαστικά ο κινητήρας αποδίδει 218 PS και 400 Nm και έχει κορυφαίες επιδόσεις με χαμηλή κατανάλωση.
0-100 σε 7,1 δλ.. με 2,5 λτ./100 χλμ.!
36.153 Επισκέψεις στο άρθρο (25/10/2020)
Η σημαντικότερη προσθήκη στην γκάμα των κινητήρων της νέας γενιάς της Superb είναι η plug-in υβριδική έκδοση που δοκιμάζουμε εδώ. Ένας 1.400άρης κινητήρας 156 ίππων συνδυάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα 116 ίππων και έτσι η συνδυαστική ισχύς ανέρχεται στα 218 PS, ενώ η ροπή στα 400 Nm. Οι μπαταρίες έχουν χωρητικότητα 13 kW (και βάρος 250 κιλά) και φορτίζουν σε 3,3 ώρες από ένα μικρό wallbox των 3,6 kW. Στην πράξη δηλαδή μπορούν φορτίσουν στη διάρκεια της νύκτας και από μια πρίζα σούκο, αλλά το wallbox σκεφτείτε το ως κάτι που θα σας χρειαστεί σίγουρα στο μέλλον.
Αναφορικά με την κατανάλωση τώρα, αμιγώς ηλεκτρικά το μοντέλο μπορεί να κινηθεί για 50 χιλιόμετρα με σύνεση, η μέση κατανάλωση στο hybrid mode (σ.σ. πρέπει να το επιλέξεις εσύ γιατί εκκινεί στο e-mode) είναι στα 6,1 λτ./100 χλμ., ενώ με τις μπαταρίες φορτισμένες μέσα στην πόλη δεν θα δείτε πάνω από 2,5 λτ./100 χλμ.! Τέλος, εντυπωσιακές όπως θα δείτε και στον πίνακα μετρήσεων είναι οι επιδόσεις, με χαρακτηριστικότερο όλων το 0-100 χλμ./ώρα το οποίο ήρθε 0,6 δλ. γρηγορότερα του κατασκευαστή, ενώ σχετικά με τον τρόπο λειτουργίας του συστήματος, όπως συμβαίνει σε όλα τα plug-in, χαίρεσαι την ροπή από τις 0 στροφές, αλλά και το γέμισμα μέχρι τον κόφτη.
Επιτέλους μια πανέμορφη λιμουζίνα,έχω σιχαθεί τα suv,βέβαια το συγκεκριμένο μοντέλο παρά την τεχνολογία που διαθέτει με την τιμή που έχει κάθε άλλο παρά ..skoda θυμίζει
Επιτέλους μια πανέμορφη λιμουζίνα,έχω σιχαθεί τα suv,βέβαια το συγκεκριμένο μοντέλο παρά την τεχνολογία που διαθέτει με την τιμή που έχει κάθε άλλο παρά ..skoda θυμίζει