Η Superb iV τα καταφέρνει καλά υπό πίεση, παρότι πεδίο δράσης είναι ο αυτοκινητόδρομος.
Στο δρόμο: Για άνετα ταξίδια!
36.152 Επισκέψεις στο άρθρο (25/10/2020)
Αττική οδός, στροφές Πεντέλης στενοί δρόμοι του κέντρου, δεν θα δυσκολέψουν καθόλου την Superb της δοκιμής. Σε κάθε περίπτωση όμως το πεδίο δράσης της είναι ο αυτοκινητόδρομος όπου επιλέγεις την ρύθμιση Comfort και το μοντέλο καταπίνει τα χιλιόμετρα με χαμηλό θόρυβο να περνάει στην καμπίνα και στιβαρό πάτημα. Από την άλλη, υπό πίεση βγάζει και ένα σπορτίφ χαρακτήρα παρά τα 250 κιλά έξτρα βάρους των μπαταριών καθώς η ενεργή ανάρτηση Dynamic Chassis Control (DCC) τα αντιμετωπίζει αποτελεσματικά και το τιμόνι παρέχει άμεση και γρήγορη πληροφόρηση. Όσο για την πόλη που αναφέραμε πριν; Με τα 4,8 μέτρα μήκους δεν θα βρεις αμέσως να παρκάρεις, όμως οι ελιγμοί δεν είναι πρόβλημα, ενώ η ανάρτηση και το μακρύ μεταξόνιο συμβάλλουν στην άνετη μετακίνηση των επιβατών.
Επιτέλους μια πανέμορφη λιμουζίνα,έχω σιχαθεί τα suv,βέβαια το συγκεκριμένο μοντέλο παρά την τεχνολογία που διαθέτει με την τιμή που έχει κάθε άλλο παρά ..skoda θυμίζει
Επιτέλους μια πανέμορφη λιμουζίνα,έχω σιχαθεί τα suv,βέβαια το συγκεκριμένο μοντέλο παρά την τεχνολογία που διαθέτει με την τιμή που έχει κάθε άλλο παρά ..skoda θυμίζει