ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Σχεδίαση – Εσωτερικό

1.045 Επισκέψεις στο άρθρο (5/2/2025)
Στο εσωτερικό η διαμόρφωση θυμίζει πιλοτήριο, σε μια συνολικά πρωτότυπη εκτέλεση, με την ποιότητα συναρμογής και υλικών να είναι υψηλή
4 Φωτογραφίες »

Στο εσωτερικό η διαμόρφωση θυμίζει πιλοτήριο, σε μια συνολικά πρωτότυπη εκτέλεση, με την ποιότητα συναρμογής και υλικών να είναι υψηλή

Αιχμηρή σχεδίαση με φουτουριστική αύρα


Η αιχμηρή εξάγωνη μάσκα με τη γρίλια που ξεχωρίζει είναι το σημείο αναφοράς του Solterra στη σχεδίασή του
4 Φωτογραφίες »

Η αιχμηρή εξάγωνη μάσκα με τη γρίλια που ξεχωρίζει είναι το σημείο αναφοράς του Solterra στη σχεδίασή του

Το 4,7 μέτρων ηλεκτρικό SUV της Subaru διαθέτει ένα φουτουριστικό στυλ, που «μαρτυρά» την ηλεκτρική του φύση. Η αιχμηρή εξάγωνη μάσκα με τη γρίλια που ξεχωρίζει είναι το σημείο αναφοράς του Solterra. Μάλιστα είναι και το σημείο που δέχθηκε επεμβάσεις για να διαφοροποιείται από το «αδερφό» bZ4X, όπως και ο προφυλαχτήρας χαμηλά, στοιχεία που συνδυαστικά με τα αιχμηρά πίσω φώτα προσδίδουν έντονο δυναμισμό.

Digital, ποιοτική και πολύ ευρύχωρη καμπίνα

Στο εσωτερικό η διαμόρφωση θυμίζει πιλοτήριο, σε μια συνολικά πρωτότυπη εκτέλεση, με ιδιαίτερο χαρακτηριστικό την μακριά κολώνα του τιμονιού. Στο κέντρο του ταμπλό δεσπόζει η οθόνη 12,3 ιντσών για το σύστημα infotainment, ενώ η ποιότητα συναρμογής και υλικών είναι υψηλή παρά την ύπαρξη μερικών όχι και τόσο top πλαστικών.

Αναφορικά με τους χώρους, το φαρδύ πίσω κάθισμα θα δώσει τη δυνατότητα ακόμα και σε τρεις ενήλικους να κάτσουν άνετα, με το περιθώριο των 24,5 εκ. για τα πόδια να είναι το μεγαλύτερο νούμερο που έχουμε μετρήσει. Το πορτ μπαγκάζ τέλος είναι στα 452 λίτρα, ένα αξιοπρεπές νούμερο με δεδομένη την ηλεκτρική φύση του μοντέλου.
 

Σελίδα 1Δοκιμή: Subaru Solterra, το Toyota bZ4X με σήμα της Subaru
Σελίδα 2Σχεδίαση – Εσωτερικό
Σελίδα 3Κινητήρας: Με δύο μοτέρ και καλή αυτονομία 410 χλμ..
Σελίδα 4Στο δρόμο: Η άνεση στο επίκεντρο και χωρίς όρια
Σελίδα 5Η γνώμη μας
ford
Moto