ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Στο δρόμο: Η άνεση στο επίκεντρο και χωρίς όρια

1.043 Επισκέψεις στο άρθρο (5/2/2025)
Η πλήρως ανεξάρτητη ανάρτηση έχει σχετικά μαλακή ρύθμιση και ικανοποιεί με τον τρόπο που απορροφά τους κραδασμούς

Η πλήρως ανεξάρτητη ανάρτηση έχει σχετικά μαλακή ρύθμιση και ικανοποιεί με τον τρόπο που απορροφά τους κραδασμούς

Το Solterra στοχεύει στην άνεση και στην ευκολία της καθημερινότητας, προσφέροντας αρκετά ποιοτική και ήσυχη κύλιση. Η πλήρως ανεξάρτητη ανάρτηση έχει σχετικά μαλακή ρύθμιση και ικανοποιεί με τον τρόπο που απορροφά τους κραδασμούς. Σε γενικές γραμμές το μοντέλο της Subaru εξαργυρώνει στο δρόμο με τον καλύτερο τρόπο τα πλεονεκτήματα της eTNGA πλατφόρμας της Toyota, που ξεχωρίζει για την ακαμψία, το χαμηλό κέντρο βάρους και το συγκρατημένο βάρος συνολικά.


Επιπλέον, παρά το αυξημένο του βάρος, το Solterra έχει συγκρατημένη κλίση σε στροφές, ενώ η τετρακίνηση προσφέρει πολύ υψηλά περιθώρια πρόσφυσης. Η 4κίνηση δηλαδή πρωταγωνιστεί στις εκτός δρόμου ικανότητες του Solterra και μέσω της επιλογής του καταλληλότερου προγράμματος -ανάλογα το τερέν- το Solterra θα τα βγάλει πέρα ακόμα και σε λάσπη ή χιόνια. Τολμούμε να πούμε πως οι εκτός δρόμου ικανότητες είναι εντυπωσιακές για ηλεκτρικό μοντέλο και σίγουρα ένα από τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα σε σχέση με τον ανταγωνισμό. Ενδεικτικά, καταφέραμε να κινηθούμε με σβέλτο ρυθμό σε κροκάλα (σ.σ. και χωρίς αναταράξεις να περνούν στο τιμόνι και την καμπίνα), ενώ σε κάποια δύσκολα χιαστί νεροφαγώματα απλά αφήσαμε τα ηλεκτρονικά να κάνουν τη δουλειά τους.

Σελίδα 1Δοκιμή: Subaru Solterra, το Toyota bZ4X με σήμα της Subaru
Σελίδα 2Σχεδίαση – Εσωτερικό
Σελίδα 3Κινητήρας: Με δύο μοτέρ και καλή αυτονομία 410 χλμ..
Σελίδα 4Στο δρόμο: Η άνεση στο επίκεντρο και χωρίς όρια
Σελίδα 5Η γνώμη μας
JEEP
fiat