ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Κινητήρας: Με δύο μοτέρ και καλή αυτονομία 410 χλμ..

1.042 Επισκέψεις στο άρθρο (5/2/2025)
Το ηλεκτρικό σύνολο έχει δυνατές επιταχύνσεις χρησιμοποιώντας το Normal προφίλ οδήγησης (έχει και Eco, όχι όμως Sport) και άμεση απόκριση, με την ισχύ να απελευθερώνεται γραμμικά

Το ηλεκτρικό σύνολο έχει δυνατές επιταχύνσεις χρησιμοποιώντας το Normal προφίλ οδήγησης (έχει και Eco, όχι όμως Sport) και άμεση απόκριση, με την ισχύ να απελευθερώνεται γραμμικά

Το Solterra εξοπλίζεται με δύο ηλεκτρικά μοτέρ (από 109 ίππους σε κάθε άξονα για κίνηση σε όλους τους τροχούς) με συνδυαστική ισχύ 218 άλογα και ροπή 337 Nm. Η ηλεκτρική ενέργεια αποθηκεύεται σε μια υγρόψυκτη μπαταρία χωρητικότητας 71,4 kWh, εκ των οποίων τα 64 είναι ωφέλιμα (σ.σ. το μεγάλο buffer βοηθά στην υγεία και μακροζωία της). Όσον αφορά στην φόρτιση, η μέγιστος ρυθμός είναι τα 150 kW (30 λεπτά για να φτάσει από το 20 στο 80%).


Στην πράξη τώρα το ηλεκτρικό σύνολο έχει δυνατές επιταχύνσεις χρησιμοποιώντας το Normal προφίλ οδήγησης (έχει και Eco, όχι όμως Sport) και άμεση απόκριση, με την ισχύ να απελευθερώνεται γραμμικά. Η συνολική αυτονομία είναι στα 410 χλμ. και εντός πόλης με χρήση του πιο ισχυρού επίπεδου ανάκτησης, τα 450 χλμ. είναι εφικτά, ενώ τέλος στον αυτοκινητόδρομο, όπως έδειξαν οι μετρήσεις μας με ταχύτητα 120 χλμ./ώρα θα κάνει μέχρι 300 χλμ..  

Σελίδα 1Δοκιμή: Subaru Solterra, το Toyota bZ4X με σήμα της Subaru
Σελίδα 2Σχεδίαση – Εσωτερικό
Σελίδα 3Κινητήρας: Με δύο μοτέρ και καλή αυτονομία 410 χλμ..
Σελίδα 4Στο δρόμο: Η άνεση στο επίκεντρο και χωρίς όρια
Σελίδα 5Η γνώμη μας
Citroen
PEUGEOT