Το Ignis είναι ιδιαίτερα ευχάριστο στο δρόμο και δη σε αστικές συνθήκες, με την μαλακή ανάρτηση και την ευκολία χρήσης που επιδεικνύει γενικότερα, να το καθιστούν από τα καλύτερα σε τέτοιες συνθήκες μοντέλα της κατηγορίας. Από την άλλη η μέτρια αίσθηση και απόκριση του συστήματος διεύθυνσης αλλά και οι αυξημένες κλίσεις και ταλαντώσεις του σε δρόμο με στροφές επηρεάζουν την σταθερότητά του και αν και παραμένει ασφαλές στην πράξη, δεν εμπνέει τον οδηγό του.
Αντίθετα, του αρέσουν ιδιαίτερα οι πατημένες εκτός δρόμου διαδρομές με την 4κίνηση AllGrip να ανταποκρίνεται σε τέτοιες συνθήκες. Τα φρένα τέλος, δεν διακρίνονται για την αίσθηση και την απόδοσή τους με 40,9 μ. για την ακινητοποίησή του από τα 100 χλμ./ώρα.
Πριν τρία χρόνια ήμουν πολύ κοντά στην αγορά του εν λόγω μοντέλου. Έχει άριστη εκμετάλλευση χώρων και πολύ πλούσιο και updated εξοπλισμό. Όμως η οδηγική του εμπειρία σε επίπεδο εθνικής οδού είναι απλά τραγική. Έντονος θόρυβος κύλισης και κακή ηχομόνωση, ευπάθεια στους πλευρικούς ανέμους και ελλιπής ακρίβεια του συστήματος διεύθυνσης με απέτρεψαν. Τελικά αγόρασα το PANDA 4X4 που πραγματικά στους παραπάνω τομείς είναι απολαυστικό!
Πριν τρία χρόνια ήμουν πολύ κοντά στην αγορά του εν λόγω μοντέλου. Έχει άριστη εκμετάλλευση χώρων και πολύ πλούσιο και updated εξοπλισμό. Όμως η οδηγική του εμπειρία σε επίπεδο εθνικής οδού είναι απλά τραγική. Έντονος θόρυβος κύλισης και κακή ηχομόνωση, ευπάθεια στους πλευρικούς ανέμους και ελλιπής ακρίβεια του συστήματος διεύθυνσης με απέτρεψαν. Τελικά αγόρασα το PANDA 4X4 που πραγματικά στους παραπάνω τομείς είναι απολαυστικό!
Κρίμα στη σουζουκι από τη μια μεριά το όμορφο swift και από την άλλη αυτή η ινδική μπολυγουντ αηδία .Ποιος να το αγοράσει αυτό το πράγμα
Van disel....πάρε σκαραβαίο λιμκοντορε