8 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Δοκιμή: Αυτόματο Swift | Δεν καίει αλλά χάνει σε ποιότητα & χώρους
58.923 Επισκέψεις στο άρθρο (24/6/2021)
Το Suzuki Swift στην αυτόματη εκδοχή του διαθέτει οικονομικό χαρακτήρα και είναι ευέλικτο στην πόλη, ωστόσο απογοητεύει με το εσωτερικό και την λειτουργία του CVT κιβωτίου.
Το Suzuki Swift δεν είναι το «τυπικό» μικρό μοντέλο που έχουμε συνηθίσει, κυρίως λόγω των πολύ compact διαστάσεών του καθώς με μήκος 3,85μ. θα λέγαμε ότι περισσότερο φλερτάρει με την κατηγορία των μίνι. Εξάλλου το μήκος δεν είναι το μοναδικό κοινό, αφού και εν γένει ως κατασκευή και οδική συμπεριφορά περισσότερο μίνι θυμίζει παρά μικρό. Ίσως πιο ακριβές θα ήταν να το χαρακτηρίσουμε ως μικρό με καθαρά αστικό προσανατολισμό, κάτι που επιβεβαιώνεται από τη μοναδική επιλογή σε κινητήρα, αυτή του ατμοσφαιρικού 1.200άρη dualJet, ο οποίος σε συνεργασία με ένα ήπιο υβριδικό σύστημα 12 volt, αποδίδει 83 ίππους.
Από 14.830 ευρώ με αυτόματο κιβώτιο
Άλλωστε, και τιμολογιακά εκεί περίπου κατατάσσεται με τις τιμές να ξεκινούν από τα 13.400 ευρώ για τη βασική έκδοση GL και από τα 14.830 ευρώ με αυτόματο κιβώτιο CVT, όπως το μοντέλο της δοκιμής μας. Σε αυτά τα χρήματα στο στάνταρ εξοπλισμό θα συναντήσουμε σύστημα αυτόνομης πέδησης και adaptive cruise control, όχι όμως και πίσω ηλεκτρικά παράθυρα ή οθόνη αφής για τo infotainment.
Εσωτερικό-Χώροι: Χάνει σε ποιότητα και αποκλειστικά για 4 επιβάτες
Η εικόνα στο εσωτερικό του Swift συνολικά βρίσκεται πίσω από τον ανταγωνισμό. Ο διάκοσμος μπορεί να είναι αρκετά νεανικός και ευχάριστος, ειδικά στις καλύτερες εκδόσεις που διαθέτουν και οθόνη αφής, ωστόσο η αποκλειστική χρήση σκληρών πλαστικών και δη μέτριας ποιότητας και φινιρίσματος, σίγουρα αποτελούν βασικό μειονέκτημα του ιαπωνικού μικρού. Από την άλλη βέβαια, η συναρμογή είναι αρκετά προσεγμένη, η εργονομία του βρίσκεται σε πολύ καλά επίπεδα, ενώ υπάρχουν και αρκετές θέσεις για μικροαντικείμενα.
Από πλευράς χώρων, το περιβάλλον για τέσσερις ενήλικες επιβάτες είναι άνετο, με τον αέρα για τα πόδια των επιβατών να είναι ικανοποιητικός, ωστόσο το στενό πίσω κάθισμα καθιστά απαγορευτικό να εισέλθει και τρίτος επιβάτης. Αντίστοιχα και ο χώρος αποσκευών περιορίζεται στο νούμερο των 265 λίτρων.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »
Από 14.830 ευρώ με αυτόματο κιβώτιο
Άλλωστε, και τιμολογιακά εκεί περίπου κατατάσσεται με τις τιμές να ξεκινούν από τα 13.400 ευρώ για τη βασική έκδοση GL και από τα 14.830 ευρώ με αυτόματο κιβώτιο CVT, όπως το μοντέλο της δοκιμής μας. Σε αυτά τα χρήματα στο στάνταρ εξοπλισμό θα συναντήσουμε σύστημα αυτόνομης πέδησης και adaptive cruise control, όχι όμως και πίσω ηλεκτρικά παράθυρα ή οθόνη αφής για τo infotainment.
Εσωτερικό-Χώροι: Χάνει σε ποιότητα και αποκλειστικά για 4 επιβάτες
Η εικόνα στο εσωτερικό του Swift συνολικά βρίσκεται πίσω από τον ανταγωνισμό. Ο διάκοσμος μπορεί να είναι αρκετά νεανικός και ευχάριστος, ειδικά στις καλύτερες εκδόσεις που διαθέτουν και οθόνη αφής, ωστόσο η αποκλειστική χρήση σκληρών πλαστικών και δη μέτριας ποιότητας και φινιρίσματος, σίγουρα αποτελούν βασικό μειονέκτημα του ιαπωνικού μικρού. Από την άλλη βέβαια, η συναρμογή είναι αρκετά προσεγμένη, η εργονομία του βρίσκεται σε πολύ καλά επίπεδα, ενώ υπάρχουν και αρκετές θέσεις για μικροαντικείμενα.
Από πλευράς χώρων, το περιβάλλον για τέσσερις ενήλικες επιβάτες είναι άνετο, με τον αέρα για τα πόδια των επιβατών να είναι ικανοποιητικός, ωστόσο το στενό πίσω κάθισμα καθιστά απαγορευτικό να εισέλθει και τρίτος επιβάτης. Αντίστοιχα και ο χώρος αποσκευών περιορίζεται στο νούμερο των 265 λίτρων.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »