Μετά την ήπια, δοκιμάζουμε την full υβριδική και 4κίνητη έκδοση του Suzuki Vitara, η οποία συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο . Πόσο οικονομικό όμως είναι τελικά;
Το Vitara που δοκιμάζουμε «φοράει» ένα αυτοφορτιζόμενο full υβριδικό σύστημα κίνησης, που του επιτρέπει να κινείται για κάποια διαστήματα εντελώς ηλεκτρικά χάρη στον ηλεκτροκινητήρα και τη μπαταρία των 840 Wh στοχεύοντας φυσικά στην χαμηλή κατανάλωση. Η ελληνική αντιπροσωπεία το ονομάζει Strong (δυνατό) Ηybrid για να το ξεχωρίζει από το mild (ήπιο) σύστημα και είναι διαθέσιμο σε δικίνητη και 4κίνητη έκδοση.
Η τελευταία, την οποία και δοκιμάζουμε, είναι διαθέσιμη από 27.880 ευρώ στην έκδοση GL+ (με απόλυτα ικανοποιητικό εξοπλισμό που εμπεριέχει όλα τα σύγχρονα απαραίτητα στοιχεία) και είναι η μόνη υβριδική πρόταση που στέκεται απέναντι από το τετρακίνητο υβριδικό Toyota Yaris Cross (27.600 ευρώ). H επόμενη έκδοση GLX ανεβαίνει στα 31.180, ενώ για στάνταρ ηλιοροφή θα χρειαστούν ακόμα 500 ευρώ. Στην περίπτωση της δικίνητης έκδοσης (ο ανταγωνισμός εδώ είναι μεγαλύτερος αφού περιλαμβάνει Honda Jazz Crosstar, Hyundai Κona, Nissan Juke, Toyota Yaris Cross) η τιμή είναι από 25.080 ευρώ.