ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Κινητήρας: Χλιαρές επιδόσεις & υψηλή (για hybrid) κατανάλωση

31.344 Επισκέψεις στο άρθρο (6/12/2022)
Στην πράξη το full υβριδικό σύνολο του Suzuki Vitara δουλεύει πολιτισμένα χωρίς θόρυβο ή κραδασμό και το κιβώτιο εναλλάσσει ομαλά τις σχέσεις του.
2 Φωτογραφίες »

Στην πράξη το full υβριδικό σύνολο του Suzuki Vitara δουλεύει πολιτισμένα χωρίς θόρυβο ή κραδασμό και το κιβώτιο εναλλάσσει ομαλά τις σχέσεις του.

Όπως όλα τα full υβριδικά, έτσι και το Vitara συνδυάζει θερμικό κινητήρα με ένα δυνατό ηλεκτροκινητήρα και μια μικρή μπαταρία που φορτίζει με ανάκτηση ενέργειας ή από τον ίδιο τον ηλεκτροκινητήρα που λειτουργεί και σαν γεννήτρια. Στην περίπτωση του θερμικού κινητήρα έχουμε ένα νέο ατμοσφαιρικό 1.500άρη βενζινοκινητήρα DualJet με πολλαπλό ψεκασμό, μεταβλητό χρονισμό, υψηλή συμπίεση (13,0:1) και μειωμένο επίπεδο τριβών και κραδασμών. Μόνος του αποδίδει 102 άλογα και 138 Nm ροπής, συνδυαστικά όμως με τον 33 ίππων και 60 Νm ροπής ηλεκτροκινητήρα, το Vitara κινείται από 116 άλογα. Τη μετάδοση της ροπής στους τροχούς αναλαμβάνει το αυτόματο κιβώτιο έξι σχέσεων το οποίο ονομάζεται «AGS» («Auto Gear Shift»). Εάν το επιθυμεί ο οδηγός, μπορεί να αλλάζει τις σχέσεις μέσω των paddles που υπάρχουν στο τιμόνι.


Οι επιδόσεις είναι μάλλον χλιαρές, αλλά σε ένα υβριδικό σημασία έχει η κατανάλωση. Ούτε εκεί όμως το Vitara διακρίνεται.
2 Φωτογραφίες »

Οι επιδόσεις είναι μάλλον χλιαρές, αλλά σε ένα υβριδικό σημασία έχει η κατανάλωση. Ούτε εκεί όμως το Vitara διακρίνεται.


Στην πράξη τώρα το σύνολο δουλεύει πολύ πολιτισμένα χωρίς θόρυβο ή κραδασμό και το κιβώτιο εναλλάσσει ομαλά τις σχέσεις του. Οι επιδόσεις είναι μάλλον χλιαρές, αλλά σε ένα υβριδικό σημασία έχει η κατανάλωση. Ούτε εκεί όμως το Vitara διακρίνεται. Οι εκκινήσεις δεν γίνονται πάντα ηλεκτρικά, ενώ όταν αφήνεις το γκάζι ο θερμικός κινητήρας δεν σβήνει όσο άμεσα γίνεται στο Yaris Cross για παράδειγμα. Ούτε καν όταν έχεις επιλέξει το Eco Mode, που θεωρητικά συμβάλλει περισσότερο στην οικονομία καυσίμου. Σαν αποτέλεσμα, η μέση κατανάλωση που είδαμε ήταν γύρω στα 6,6 λτ./100 χλμ. με βλέψεις για πάνω από 7 λτ., όταν ο ρυθμός γίνει πιο κανονικός. Συγκριτικά, το υβριδικό Yaris Cross «καίει» 5,7 λτ./100 χλμ. ως τετρακίνητο και 5,3 λτ. ως δικίνητο.

Ακόμα και το Nissan Juke με τα 145 άλογα έχει 5,5 λτ. μέση κατανάλωση (δικίνητο). Θα πρέπει πάντως να σημειώσουμε πως μέσα στην πόλη η κατανάλωση πέφτει γύρω στα 5,5 λτ./100 χλμ., ενώ σε σχέση με το ήπια υβριδικό Vitara 4X4 η κατανάλωση του full υβριδικού είναι μειωμένη κατά περίπου 1 λτ./100 χλμ..

Σελίδα 1Δοκιμή: Suzuki Vitara 1,5 Strong Hybrid AllGrip
Σελίδα 2Κινητήρας: Χλιαρές επιδόσεις & υψηλή (για hybrid) κατανάλωση
Σελίδα 3Στο δρόμο: Με κληρονομιά την τετρακίνηση
Σελίδα 4Η γνώμη μας
Σελίδα 5Μετρήσεις & τεχνικά χαρακτηριστικά
Mercedes
Citroen